جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 26 خرداد 1393     
اقدام عملی از سوی بانوان منطقه 16 در راستای حفاظت از محیط زیست صورت گرفت

به گزارش شهرداری نیوز جمعی از بانوان منطقه 16 در راستای حفاظت از محیط زیست در قالب ورزش کوهنوردی به همایش پاکسازی ارتفاعات دارآباد تهران اعزام شدند.

 معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ضمن اعلام این خبر گفت: روند تخریب محیط زیست در کشور بسیار نگران کننده است. این درحالی است که جمهوری اسلامی ایران از معدود کشورهایی است که درقانون اساسی خود مسأله حفاظت از محیط زیست را به صراحت مورد توجه قرار داده و بر اساس اصل پنجاهم قانون اساسی، فعالیتهای اقتصادی وهر فعالیت دیگری که به آلودگی محیط زیست و یا تخریب آن منجر شود، ممنوع است.

مهندی سید مازیار علوی افزود: مقام معظم رهبری هم بارها و بارها بر لزوم حفاظت از محیط زیست تاکید فرموده اند؛ از این رو وظیفه تک تک شهروندان و مسئولان است که با عزم ملی و مدیریت جهادی، فرهنگ حفاظت از محیط زیست را ارتقا ببخشند.

وی اظهار داشت: در این راستا، برگزاری همایش هایی همچون «پاکسازی ارتفاعات دارآباد» که هم ورزش است و هم هدف غایی آن، پاکسازی محیط زیست از مواد مخرب و آلاینده است، می تواند به فرهنگسازی و اقدام عملی در راستای پاسداری از محیط زیست منجر شود.

سمیه صالحی مدیر اداره تربیت بدنی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 16 نیز اظهار داشت: جمعی از بانوان منطقه 16 برای مشارکت در همایش پاکسازی ارتفاعات دارآباد اعزام شدند.

وی گفت: ورزش کوهنوردی و پاکسازی محیط زیست از آلاینده ها، دو وجه این همایش بودند اما هدف اصلی از برگزاری آن، پاسداشت فرهنگ حفاظت از محیط زیست با اقدام عملی بود..

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: