جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 26 خرداد 1393     
مشارکت شهروندان منطقه 15 در زیبا سازی شهری

 

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،مدیر اداره زیبا سازی شهرداری منطقه 15 از مشارکت شهروندان این منطقه در زیبا سازی سیمای شهری خبر داد.

سید سعید دادگستر، مدیر اداره زیبا سازی شهرداری منطقه 15 گفت: اجرای طرح مشارکت شهروندان در زیبا سازی سیمای شهری و فقط المان و مبلمان شهری نواحی 8 گانه منطقه 15 در دستور کار اداره زیبا سازی شهردار این منطقه قرار دارد. 

وی ادامه داد: این طرح به منظور افزایش زیبایی سیمای شهر، افزایش پویایی و چشم انداز‌های بصری، حفظ و نگهداری المان‌ها و مبلمان شهری و مناظر شهری در دست اجرا است. 

دادگستر اظهار داشت: در این طرح شهروندان در زیبا سازی،حفظ و نگهداری سیمای شهری نواحی 8 گانه منطقه 15 مشارکت و همکاری خواهند داشت. 

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: اجرای طرح مشارکت شهروندان در زیبا سازی، حفظ و نگهداری سیمای شهری نواحی 8 گانه منطقه 15، برگزاری دوره‌ها و کارگا‌ه‌های آموزشی آشنایی با المان‌های شهری، فعالیت‌های شهری،زیباسازی، نگهداری و حفظ المان‌ها در شهر از اقدامات اجرایی این طرح است. 

دادگستر خاطرنشان کرد: آموزش چهره به چهره، حفظ و نگهداری و زیبا سازی المان‌های در شهر ویژه دانش آموزان، شورایاری و شهروندان منطقه 15، توزیع اقلام آموزشی زیبا سازی، حفظ و نگهداری المان‌های در شهر از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 15 است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: