جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 26 آذر 1394     
اتمام فاز دوم پروژه "خط سفید" در منطقه 18 تهران

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،شهردار منطقه 18 از اتمام فاز دوم پروژه خط سفید در این منطقه خبر داد.

وحید نوروزی با اعلام این خبر گفت: فاز نخست پروژه خط سفید طی سال گذشته و در محورهای شریانی و بزرگراهی به طول 28 کیلومتر به اتمام رسید. امسال نیز فاز دوم این پروژه در محورهای جمع کننده و پخش کننده به 54 کیلومتر رسیده و پایان یافته است.

نوروزی با بیان اینکه 13 تقاطع زماندار در سطح منطقه ایجاد شده، افزود: خط کشی‌های قبلی نیز به صورت کامل در تقاطع ها امحا شده و خط کشی های جدید جایگزین آنها شده است. در برخی از محورها نیز راست‌گردها و چپ گردها تغییر یافته است. در برخی از محورها مانند خیابان آیت الله طالقانی نیز روکش آسفالت آنها با همکاری معاونت فنی و عمران بهسازی شده و سپس عملیات خط کشی بر اساس طرح جدید اجرا شده است.

شهردار منطقه 18 در ادامه خاطرنشان کرد: نصب دوربین‌های ویژه پروژه خط سفید در تقاطع های زماندار به پایان رسیده است. در فاز بعدی نیز زیرساخت‌های محور 17 شهریور تکمیل خواهد شد تا پروژه خط سفید به نقطه پایانی خود در منطقه 18 برسد.

وی ازبهسازی ایستگاه‌های اتوبوس در فاز دوم پروژه خط سفید خبر داد و گفت: همسطح سازی کانال های عابر پیاده در 400 نقطه به پایان رسیده و رمپ‌های ورودی برای تردد راحت معلولان در بسیاری از معابر، از جمله خیابان شهید حیدری نیز اصلاح شده است. ضمن اینکه 2000 تابلوی مطلقا ممنوع به همراه تابلوهای هشداردهنده در محل های تعیین شده، نصب شده است.

نوروزی مجموع اقدامات انجام شده در پروژه خط سفید را در فازهای اول و دوم 82 کیلومتر عنوان کرد و یادآور شد: به جز بزرگراه آزادگان و آیت الله سعیدی که بهسازی معابر آنها براساس پروژه خط سفید به عهده معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران است، عملیات مابقی بزرگراه ها و معابر در این طرح به پایان رسیده است. در بزرگراه آزادگان نیز نصب دوربین‌های ثبت سرعت در باند تندرو تکمیل شده ونصب دوربین‌ها در باند کندرو نیز از سال آینده آغاز می‌شود.

نوروزی به برگزاری کارگاه‌ها و کلاس‌های متعدد با موضوع پروژه خط سفید در این منطقه اشاره کرد و گفت: از آنجا که منطقه ما دارای بوستان آموزش ترافیک است، از این فرصت نهایت بهره را برای آموزش کودکان و نوجوانان برده‌ایم. رانندگان تاکسی، اتوبوس وحتی آژانس‌های محلی نیز در کارگاه‌های جداگانه‌ای شرکت کرده‌اند تا با قوانین و مقررات جدید این پروژه آشنا شوند. ازسوی دیگر با همکاری ائمه جماعات، پایگاه‌های بسیج،‌ مدارس و سرای محلات توانسته‌ایم آموزش‌های لازم را به گروه‌های مختلف سنی شهروندان ارائه دهیم و بروشورهای آموزشی را میان آنها توزیع کنیم. خوشبختانه مردم نیز در این زمینه همکاری‌های لازم را با ما داشته‌اند و در این کارگاه‌ها به صورت مستمر شرکت کرده‌اند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: