جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 25 آذر 1394     
پزشک قلابی در تلگرام دستگیر شد

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی سمنان، زن شاهرودی با مراجعه به پلیس فتا این شهرستان از فردی به جرم اخاذی و کلاه‌برداری شکایت کرد.

بنابراین گزارش شاکی پرونده در یکی از سایت‌های همسریابی با فردی که خود را پزشک و جراح معرفی کرده بود، آشنا شده و این دوستی مجازی به دیداری واقعی در شاهرود منجر می‌شود.

بر اساس گزارش دریافتی این پزشک قلابی با وعده ازدواج و جلب اعتماد شاکی و خانواده‌اش، تصاویر خصوصی و دو فقره چک سفید امضاء از وی گرفته و پس از مدتی با تهدید به انتشار تصاویر وی مبالغی اخاذی می‌کند.

فرمانده انتظامی استان سمنان در این خصوص گفت: مأموران پلیس فتا شاهرود بلافاصله پس از تشکیل پرونده و با هماهنگی مرجع قضایی تحقیقات خود را آغاز کردند.

سرهنگ روح‌الامین قاسمی ادامه داد: با استفاده از مشخصات اعلام‌شده از سوی شاکی و پیگیری‌های مستمر پلیس، محل سکونت متهم در شهرستان شهریار شناسایی شد.

به گفته قاسمی، مأموران انتظامی به دنبال اعزام تیمی به تهران جهت دستگیری این فرد بودند که شاکی مجدداً به پلیس مراجعه و از حضور وی در شاهرود خبر داد.

این مقام انتظامی اضافه کرد: متهم با گرفتن خودروی شاکی در حال تردد در خیابان‌های شهر بود که در اقدام ضربتی و سریع توسط مأموران انتظامی و پس از تعقیب و گریز متوقف و دستگیر شد.

وی گفت: متهم سابقه‌دار این پرونده در ابتدا منکر هرگونه عمل مجرمانه بود که پس از مشاهده اسناد و مدارک پلیس، لب به اعتراف گشود.

قاسمی افزود: این اخاذ اینترنتی که 35 سال سن دارد، دارای مدرک فوق‌دیپلم بوده که با جعل عنوان پزشک و استفاده از مهر و شماره نظام پزشکی، خود را به‌عنوان پزشک جراح معرفی کرده بود.

فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان اظهار داشت: متهم عکسی با روپوش پزشکی در اتاق عمل تهیه نموده بود و با استفاده از آن توانسته بود 149 زن را در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی به دام بیندازد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: