جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 25 آذر 1394     
ارائه اتوبوس های دو طبقه جدید برای دانشجویان آریزونا

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، مسافران اتوبوس های دانشگاه ایالتی آریزونا (ASU) از فصل بهار آینده می توانند از اتوبوس های دارای صندلی های بیش تر، وای فای ارتقا یافته، امکانات first-class و نمایی پانورامیک استفاده کنند.

ناوگان جدیدی از اتوبوس های شاتل شامل اتوبوس های دو طبقه از 11 ژانویه در مسیرهای گلد و مارون آریزونا فعالیت خواهد کرد. دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه که از اتوبوس برای جابه جایی بین چهار محوطه این دانشگاه استفاده می کنند سوار این اتوبوس های جدید مجهز به شارژر USB و خروجی برق استاندارد برای هر صندلی خواهند شد.

قرارداد امضا شده با Divine Transportation، علاوه بر حفظ سطح خدمات ارائه شده کنونی، قابلیت ها و امکانات بیش تری را با هزینه کم تری ارائه می دهد. هزینه خدمات این اتوبوس های شاتل به طور کامل از درآمد خدمات حمل و نقل و پارکینگ ASU (PTS) تامین می شود. PTS که سازمانی خصوصی با بودجه خود تامین است هیچ شهریه و یا پولی از دانشجویان دریافت نمی کند.

هر یک از این اتوبوس ها در هر رفت و آمد تعداد دانشجویان بیش تری را جابه جا می کند که همین امر با اهداف کاهش آلایندگی دانشگاه مطابقت دارد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: