جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 25 آذر 1394     
مشکل ساعت و زمان در اندروید 6

  با وجود قابلیت‏های جدید اندروید 6 نخستین کاربرانی که به آن دسترسی پیدا کرده‏اند بامشکل ساعت و زمان مواجه شده‏اند. بر اساس این گزارش کاربرانی که دستگاه خود را به این نسخه آپدیت کرده‏اند از عقب ماندن ساعت و زمان دستگاه خود شکایت کرده‏اند. تغییر ساعت و زمان هر چند ممکن است اشکال کوچکی به نظر برسد، اما به‌خصوص برای کاربرانی که از برنامه‏هایی چون تقویم و... استفاده می‏کنند، می‌تواند بسیار حیاتی باشد و کاربران را با مشکلات فراوانی روبه‌رو کند.

تغییر زمان حتی می‏تواند باعث خسارات بزرگ‌تری مانند جا ماندن از پرواز روبه‌رو شوند.  گزارش کاربران در فروم‏های مختلف ازجمله فروم گوگل نشان می‏دهدکه کاربران با عقب ماندن ساعت دستگاه تا حدود 15 دقیقه در هر دوره زمانی12 ساعته روبه‌رو هستند که مطمئنا می‏تواند دردسرساز شود!این بار خوشبختانه بسیاری از کاربران تا دریافت آپدیت اندروید 6 مارشملو توسط دستگاه‏هایشان فاصله دارند و البته نمی‏توان به‌طور قطع گفت این مشکل تمام کاربران را درگیر خواهد کرد، اما به هر حال این موضوع توسط کاربرانی زودتر از بقیه این سیستم‌عامل را تجربه می‏کنند دیده می‏شود.

خوشبختانه گوگل در آپدیت جدید اندروید 6.0.1 مارشملو علاوه‌بر اضافه کردن شکلک‏های جدید، مشکل ساعت را نیز برطرف کرده است، اما اگر از دستگاهی مبتلا به این شکل استفاده می‏کنید، ساده‏ترین راه تا آپدیت به اندروید 6.0.1 استفاده از قابلیت تنظیم ساعت به وسیله شبکه است تا حداقل پیش از آپدیت به نسخه جدید اندروید سر وقت سر قرارتان حاضر شوید! این باگ یا مشکل نرم‏افزاری در سیستم‏عامل گوگل در مقایسه با برخی ایرادات بزرگ‌تر (مثل ارسال پیامک اشتباه به دیگران) که در دیگر نسخه‏های اندروید وجود داشت، به مراتب مشکل کوچک‌تری است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: