جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 24 آذر 1394     
پل هوایی ایستگاه مترو استاد معین حذف شد

به گزارش گروه اخبار مناطق22گانه شهرداری نیوز، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 9 با اشاره به اجرای عملیات حفاری برای ایجاد زیرگذر جنوبی ایستگاه استاد معین در خط 4 مترو از حذف پل هوایی مقابل این ایستگاه خبر داد.

فرزاد فرهادیان بابادی با اعلام این خبر گفت: عملیات حفاری این زیرگذر برای ساخت راه پله جنوبی ایستگاه استاد معین در حال انجام است و با راه اندازی این مجموعه ایستگاهی ، تردد عابران پیاده از عرض خیابان آزادی به طرف مترو آسان می شود.

وی افزود: چند روز پیش پلکان این پل هوایی برداشته شد که توجه شهروندان را به خود جلب کرد و منجر به پیام های مردمی از سوی شهروندان شد ولی این اقدام در راستای ارتقا ضریب ایمنی تردد آنان صورت گرفت.

فرهادیان بابادی تصریح کرد: جهت اجرای زیرگذر ، پل هوایی به عنوان معارض حذف شد و با توجه به اجرای حفاری در قسمت شمالی ، برداشتن سازه این پل جهت ایمنی تردد شهروندان ضروری به نظر می رسید.

وی ادامه داد: در حال حاضر شهروندان از یک ضلع یعنی ضلع شمالی برای ورود و خروج در این خط استفاده می کنند و این در حالیست که هر ایستگاهی نیاز به 2 دهانه شمالی و جنوبی دارد تا مردم به راحتی در هنگام تردد به نقطه مورد نظرشان برسند و ایجاد زیرگذر جنوبی استاد معین ، این کمبود را برطرف خواهد کرد.

معاون شهردار منطقه 9 اضافه کرد: با برداشته شدن این پل ، منظره میدان و برج آزادی بهتر از قبل قابل مشاهده شد و میدان دید وسیعی در خیابان آزادی به وجود آمد.

وی خاطرنشان کرد: براساس تمهیدات لازم ، عملیات ساخت زیرگذر جنوبی ایستگاه استاد معین در خط 4 مترو تا پایان امسال به پایان می رسد تا تردد شهروندان در این نقطه از پایتخت به آسانی انجام شود.

وی ابراز امیدواری کرد: شهروندان با صبر و حوصله خود تا اجرای کامل پروژه ما را یاری کنند و صبر و حوصله شهروندان و كسبه خيابان آزادی موجب پيشرفت سريع اين پروژه مي‌شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: