جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 25 خرداد 1393     
آموزش نحوه بازیافت زباله به شهروندان

به گزارش شهرداری نیوز سرپرست اداره بازیافت شهرداری منطقه 7 از اجرای طرح آموزش چهره به چهره بازیافت

به مجتمع های مسکونی سطح منطقه خبر داد.

 پیروز بشر سرپرست اداره بازیافت منطقه 7 با اعلام این مطلب افزود: تمامی مجتمع های مسکونی 30 و 50 واحدی سطح منطقه آموزش چهره به چهره بازیافت دیده و همراه با آموزش یک مخزن زباله 60 و 120 لیتری، کد اشتراک و بروشور آموزشی نیز دریافت کرده اند.

سرپرست اداره بازیافت منطقه 7 تصریح کرد: بعد از آموزش بازیافت مجتمع های مسکونی، آموزش چهره به چهره تمامی مجتمع های تجاری سطح منطقه در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه این طرح تا اتمام تمام واحدهای تجاری ادامه دارد، افزود: یک ماشین بازیافت با ملودی مخصوص همه روزه در یک ساعت مقرر برای جمع آوری کیسه های آبی مخصوص زباله خشک در محله ای که به صورت پایلوت انتخاب شده مشغول گشت زنی است و پس از تحویل این کیسه ها دوباره کیسه های جدیدی را به صورت رایگان در اختیار شهروندان قرار می دهد.

وی با اشاره به اهمیت توجه به تفکیک پسماند و تأثیرگذاری آن در حفظ محیط زیست گفت: طرحهای آموزشی و خدماتی جهت ترویج فرهنگ بازیافت و جلب مشارکت شهروندان در تفکیک پسماند و حفظ محیط زیست در سطح محلات در حال اجراست.

به گفته سرپرست اداره بازیافت منطقه 7 کیسه های پارچه ای بازیافت در مراکز میوه و تره بار سطح منطقه به طور رایگان در اختیار شهروندان قرار می گیرد




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: