جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 23 آذر 1394     
پلاک های تجمیعی بافت فرسوده جنوب تهران افزایش یافت

به گزارش گروه اخبار مناطق 22گانه شهرداری نیوز،شهردار منطقه 20 شهر تهران گفت: سرانه تجمیع پلاک های بافت فرسوده از 2.3 به 3 پلاک در این منطقه جنوبی افزایش یافته است.

منصور کتانباف با بیان این خبر گفت: به دنبال مجموعه اقدامات فرهنگی و اجتماعی مدیریت شهری در راستای آگاه سازی عمومی و بر اساس اعلام سازمان نوسازی شهر تهران، سرانه تجمیع پلاک های بافت فرسوده منطقه 20 در سال گذشته 2.3 بوده که در سال جاری این سرانه به 3 پلاک رشد داشته است.

کتانباف با اشاره به اینکه تعداد املاک تجمیع شده بافت فرسوده منطقه 20 در سال گذشته 102 مورد بوده است، افزود: در سال جاری برای 90 پلاک تجمیع شده پروانه صادر شده که حدود 30 پلاک دیگر نیز آماده صدور پروانه است و تا یک ماه آینده به آمار منطقه 20 اضافه می شود.

وی به فعالیت دو ساله کارگروه مدیریت شهری با محوریت نوسازی بافت های قدیمی و فرسوده اشاره کرد و ادامه داد: در سال جاری برای مساحتی بالغ بر 17 هزار مترمربع از محدوده بافت فرسوده پروانه ساختمانی«با سطح زیربنای بیش از 80 هزار مترمربع» صادر شده است که نسبت به سال گذشته رشد 60 درصدی دارد.

کتانباف با اشاره به لزوم مشارکت مالکان بافت فرسوده گفت: مدیریت شهری به عنوان یک نهاد اجتماعی پیگیر تحقق تسهیلات بانکی مالکان بافت فرسوده که از مهمترین دغدغه های آنها محسوب می شود، است.

شهردار منطقه 20 مراجعه حضوری کارشناسان به درب منازل و آگاه سازی شهروندان به صورت پلاک به پلاک، جلب مشارکت افراد تاثیر گذار در جهت ترغیب شهروندان به نوسازی، فعال سازی کمیته نوسازی بافت فرسوده در محله ها، برپایی جلسات مستمر هفتگی با هدف بررسی روند نوسازی را از جمله مهمترین اقدامات کارگروه مدیریت شهری شهرداری منطقه 20 برشمرد وخاطر نشان کرد: این کارگروه با هدف نوسازی بافت های قدیمی در سال 92 شکل گرفته و طی این مدت بیش از 90 جلسه درون گروهی و 30 جلسه برون گروهی تشکیل شده است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: