جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 22 آذر 1394     
افزودن 15 اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی کالیفرنیا

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، Omnitrans، سازمان حمل و نقل عمومی کالیفرنیا 15 اتوبوس جدید ساخت New Flyer آمریکا را معرفی کرده است که جایگزین  3مدل 10 متری سال 2003 و 12 مدل 12 متری سال 2001 خواهند شد.

تمام این 15 اتوبوس با سوخت گاز طبیعی فشرده کار می کنند.

در حالی که عابران پیاده معمولا مشغول ارسال پیام متنی، گوش دادن به موسیقی یا تماشای فیلم در تلفن های هوشمند خود هستند و توجه کم تری به ترافیک اطراف دارند، Omnitrans در تلاش است تا با نصب هشدارهای صوتی در این اتوبوس های جدید که از ماه جاری وارد ناوگان می شوند توجه این افراد را به ترافیک محیط جلب کند.

هشدار صوتی که به زبان های انگلیسی و اسپانیایی بیان می شود در هنگام چرخش فرمان خودرو به صوت خودکار اعلام می شود. Omnitrans قبل از نصب این سیستم ایمنی جدید در 177 اتوبوس دیگر ناوگان خود، در ابتدا تاثیر آن را در این اتوبوس های جدید ارزیابی خواهد کرد.

این اتوبوس های جدید به منظور پاسخ گویی به نیازهای مشتریان به نگه دارنده های دوچرخه در جلو مجهز شده اند که می توانند در آن واحد سه دوچرخه را نگه دارند. در این صورت، تعداد اتوبوس های دارای نگه دارنده دوچرخه در این ناوگان به 37 دستگاه می رسد.

پس از واکنش مثبت به نسل جدید دستگاه های محافظت ویلچر در اتوبوس های خطوط پرسرعت این ناوگان، Omnitrans آن ها را در باقی ناوگان خود نیز ارائه خواهد داد.

اتوبوس های Omnitrans در هر سال حدودا 120 هزار مسافر دارای ویلچر را جابه جا می کنند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: