جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 22 آذر 1394     
حریق در منزل مملو از مواد محترقه

فارس: سید جلال ملکی اظهار داشت: در ساعت 24 دقیقه بامداد امروز آتش‌سوزی در یک منطقه مسکونی در خیابان کیانشهر- شهرک مطهری به سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده شد.

وی ضمن اشاره به اعزام دو ایستگاه به همراه نردبان برقی، تشک نجات و سایر وسایل و تجهیزات مورد نیار به محل آتش‌سوزی،بیان داشت: محل آتش‌سوزی یک ساختمان 5 طبقه، 10 واحده بود که در طبقه 4 در یک واحد 65 متری آتش‌سوزی وسیعی رخ داده بود.

ملکی ادامه داد: پیش از رسیدن آتش‌نشانان، جوان 29 ساله‌ای از داخل ساختمان خود را به بیرون پرت کرده بود که خوشبختانه این جوان زنده و با ورود نیروهای آتش‌نشانی به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران با اشاره به دلایل آتش‌سوزی در این واحد مسکونی تصریح کرد: به محض ورود به ساختمان با صحنه عجیبی روبرو شدیم چرا که یکی از اتاق‌های این واحد مسکونی مملو از مواد منفجره و محترقه بود و به دلیل انفجار این آتش به سایر واحدهای نیز در حال سرایت بود که با ورود نیروهای آتش‌نشانی آتش تحت کنترل درآمد.

وی ادامه داد: 6 نفر شامل 3 مرد، یک زن و 2 دختر بچه در این واحد مسکونی محبوس شده بودند که ابتدا به سمت پشت‌بام هدایت و بعد از ایمن‌سازی و تخلیه دود این 6 نفر از ساختمان خارج شدند و عملیات در ساعت 2:07 بامداد به اتمام رسید.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: