جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 22 آذر 1394     
3 هزار راننده تاکسي در شمال تهران آموزش خط سفيد ديدند

به گزارش گروه اخبار مناطق 22گانه شهرداری نیوز،با تکميل زير ساخت هاي اجرايي خط سفيد بيش از 3 هزار و 700 راننده تاکسي که 90 درصد کل رانندگان اين شبکه حمل و نقلي را تشکيل مي دهند تحت آموزش قرار گرفتند.

عبدالمطلب توجهي معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري اين منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت : با توجه به اهميت مقوله آموزش و فرهنگ سازي در خصوص اجراي طرح خط سفيد و مطابق بخشنامه ابلاغي سازمان حمل ونقل و ترافيک شهرداري تهران دوره هاي آموزشي ويژه تاکسيرانان شاغل در منطقه يک شهر تهران با همکاري معاونت آموزش سازمان حمل و نقل و ترافيک ، سازمان تاکسيراني و دانشگاه جامع علمي کاربردي سازمان تاکسيراني انجام شد .

توجهي تصريح کرد : در حال حاضر 95 درصد زير ساخت هاي خط سفيد آماده شده و آموزش و ارتقاء فرهنگ عمومي جامعه در خصوص قوانين خط سفيد در حال انجام است که با اتمام اين مرحله از طرح ، اعمال قانون که مهمترين رکن اجرايي خط سفيد است آغاز مي شود .

وي گفت: در شش ماهه نخست سال آموزش خط سفيد و قوانين ترافيکي علاوه بر رانندگان اتوبوس و تاکسي در 27 سراي محله ، 21 مدرسه و مهد کودک و به صورت تاتر خياباني براي کودکان، نوجوانان و براي ديگر شهروندان برگزار شد و همچنين مديرهاي آژانس ها نيز تحت آموزش قرار گرفتند.

توجهي خاطر نشان ساخت: تثبيت رفتارهاي درست ترافيکي در جامعه نياز به تکرار و صرف زمان دارد تا نهادينه شود لذا اين امر با همکاري ساير ارگانها امکان پذير مي شود و در حال حاضر اين هماهنگي و همکاري در حد مطلوب است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: