جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 18 آذر 1394     
ارسال ضوابط احداث پیاده روها و نصب تابلوهای هدایت مسیر به هشتمین جشنواره پژوهش و نوآوری

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز،معاون مطالعات سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به هشتمین جشنواره پژوهش و نوآوری که 22 و 23 آذرماه سال جاری در سالن همایش های دانشگاه امیرکبیر برگزار می شود، اظهارکرد: این جشنواره فرصتی برای ارائه دستاوردها و همکاری کارشناسان و نخبگان در راستای توسعه پایدارشهری است.

مرتضی خشایی پور با بیان اینکه جشنواره پژوهش و نوآوری هرساله ازسوی مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهرتهران در حوزه های مختلف نشر و دانش، کتاب، پروژه های مطالعاتی و پایان نامه در حوزه مدیریت شهری برگزارمی شود، تصریح کرد: آثارمربوطه از مکان ها و حتی شهرهای مختلف به جشنواره پژوهش و نوآوری ارسال و در کمیته تعیین شده، ارزیابی می شود.

وی در ادامه به ارسال مقالات و پروژه های مطالعاتی حمل و نقلی به هشتمین جشنواره پژوهش و نوآوری اشاره کرد و گفت: پژوهش هایی درخصوص طرح جامع و ضوابط حمل و نقل، کتب چاپ شده درخصوص دستورالعمل ها، پروژه های مهم مدیریت بحران در شهرتهران در مواقع زلزله و ضوابط احداث پیاده روها تا نصب تابلوهای هدایت مسیر به دبیرخانه این همایش ارسال شده است.

معاون مطالعات سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تصریح کرد: مجموعه آثار منتخب پروژه های مطالعاتی و کتب منتخب طی نمایشگاهی در هشتمین همایش پژوهش و نوآوری در روزهای 22 و 23 آذرماه به نمایش گذاشته می شود.

خشایی پور برگزاری هشتمین جشنواره پژوهش و نوآوری را با همکاری هشت دانشگاه برتر تهران دانست.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: