جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 17 آذر 1394     
مظفر :
ایران‌خودرو هیچگونه اولویتی برای حمل و نقل عمومی قائل نیست

به گزارش گروه حمل ونقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت : ایران‌خودرو هیچ اولویتی برای نوسازی تاکسی های فرسوده شهر تهران قائل نیست.

میثم مظفر مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران ؛ اظهار کرد : با مجموعه ایران خودرو قرار داد تحویل 10 هزار خودرو به تاکسیرانی داشته ایم که متاسفانه تا این لحظه یک تاکسی فرسوده نوسازی نشده و جالب اینکه این خودروسازان هیچگونه اولویتی برای تاکسیرانی قائل نیستند و وام های 25 میلیونی خودرو به مردم برای خرید خودرو داده شد.

وی افزود : ایران خودرو با اهدای وام 25 میلونی به مشتریانش قصد خالی کردن انبار را از خودروهای تولید شده داشت که به هدف شان رسیدند و در صورتی که در قرار داد سمند و پژو 405 می بایست جهت نوسازی ناوگان تاکسیرانی به تاکسیرانان ما تحویل داده می شد.

مظفر گفت: رانندگان تاکسی ها از کیفیت خودروهای تحویلی از قبل از سوی ایران خودرو رضایتی ندارند و با مصوبه هئیت وزیران تنها خودرویی می تواند به ناوگان تاکسیرانی وارد شوند که پایگاه سوز باشند.ضمن آنکه با سایپا هم مذاکراتی شده و قرار است در صورت موافقت این شرکت خودروساز خودرو آریو به عنوان تاکسی پلاک شود و با مجموعه پلیس برای شماره گذاری به توافق رسیده ایم.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران در پایان بیان کرد : در شهر تهران بالغ بر 17 هزار تاکسی فرسوده تردد می کند و تردد این تاکسی ها آلودگی شهر تهران را تشدید می کند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: