جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 16 آذر 1394     
عدم اختلال تردد در محورهای مواصلاتی به میدان آزادی و فرودگاه مهرآباد

به گزارش گروه اخبار مناطق22گانه شهرداری نیوز،شهردار منطقه 9 با اشاره به آماده باش کامل ستاد برف روبی منطقه از عدم اختلال تردد در محورهای مواصلاتی به میدان آزادی و فرودگاه مهرآباد خبر داد و گفت: در پی اولین بارش برف پاییزی و با توجه به تمهیدات پیش بینی شده عوامل خدمات شهری، هیچگونه مشکلی در معابر سطح محدوده وجود نداشت.

سیدعلیرضا حسینی با اعلام این خبر اظهار داشت: بعد از اعلام هواشناسي كليه عوامل خدمات شهري وفضاي سبز منطقه و پيمانكاران حوزه خدمات شهري از شب قبل در وضعيت آماده باش قرار گرفتند.

وی تصریح کرد: با توجه به شروع برف از ساعات اوليه بامداد، سايت هاي برف روبی فعاليت خود را آغاز کردند.

شهردار منطقه 9 با اشاره به آمادگی ستاد برف روبی منطقه در برابر بارش برف و یخ زدگی معابر نیز گفت: 2 سایت اصلی و 7 سایت فرعی برف روبی در منطقه راه اندازی شد که در سطح محدوده مستقر شدند.

وی افزود: برهمین اساس، مجموعه اقدامات با اولویت محورهاي اصلي سطح محدوده شامل خيابان آزادي، ميدان آزادي، بزرگراه فتح، ميدان فتح، بزرگراه آيت ...سعيدي و مسيرهاي BRTتوسط عوامل نواحي وكارگران خدمات شهري پوشش داده شد و با پاشيدن شن و نمك از انسداد محورها جلوگيري شد.

حسینی ادامه داد: در فاز بعدی محورهای دست دوم و اماکن حساس شامل مدارس ، اماکن نظامی و محورهای منتهی به فرودگاه مهرآباد بصورت کامل پاکسازی شد.

به گفته شهردار منطقه 9 درجريان اين عمليات 8 دستگاه خودروي خاور، 3 دستگاه نيسان عمليات پاشيدن 150 تن شن و نمك را برعهده داشتند.

وی با بیان اینکه در ستادها امکانات مناسب مانند کیسه های شن، پارو، وسایل برف روبی وجود دارد اضافه کرد: در ستاد مرکزی علاوه بر تجهیزات، نیروهای کارگری هم حضور دارند و درصورت لزوم به بخش های مختلف اعزام می شوند.

حسینی افزود: علاوه بر شن ها و نمک های موجود در ستادهای ذکرشده، مخازن زرد رنگ در سطح منطقه قرار داده شده اند تا در زمان بارش برف شهروندان بتوانند از آنها استفاده کنند.

شهردار منطقه 9 درباره چگونگی جانمایی سایت ها و مخازن نیز گفت: پس از بررسی ها و شناسایی نقاط حساس منطقه ، مخازن در حاشیه معابر جانمایی شده که در این زمینه می توان به محدوده های بزرگراه ها ، معابر اصلی و فرعی اشاره کرد.

وی به نقاط شاخص منطقه جهت استقرار سایت های برف روبی شامل میادین آزادی و فتح در ورودی غربی تهران اشاره کرد و اظهار داشت: عوامل خدمات شهری منطقه به شکلی ویژه ای در این محورها حضور داشته و مشغول فعالیت هستند.

حسینی به دیگر اقدامات منطقه و استقرار تجهیزات لازم و ماشین آلات سنگین در زمینه برف روبی اشاره کرد و گفت: در ایام بارش نزولات جوی، با آمادگی کامل به خدمت رسانی بهینه و سریع به شهروندان پرداخته و ساماندهی مسیر تردد آنان در سطح معابر منطقه در اولویت برنامه ها قرار گرفته است.

شهردارمنطقه 9 خاطرنشان کرد: با توجه به اعلام وضعیت جوی، مقرر شده تا اکیپ های برف روبی نواحی و حوزه شهری بصورت آماده باش طی 24 ساعت آینده با کلیه تجهیزات و ادوات مورد نیاز در سطح محدوده حضور داشته باشند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: