جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 15 آذر 1394     
برگزاری کارگاه آموزشی خط سفید ویژه کارکنان شهرداری منطقه22

به گزارش گروه اخبار مناطق22گانه شهرداری نیوز،کارگاه آموزشی خط سفید و تفکیک پسماند از مبدا با شعار «آسمان آبی- زمین پاک» در مجموعه فرهنگی و اجتماعی امام علی(ع) برگزار شد.

این کارگاه با حضور سرهنگ فیضی کارشناس ترافیک پلیس راهور، کارشناس اداره بازیافت و کارکنان شهرداری منطقه در مجموعه امام علی(ع) برگزار شد.

 عیسی پور مدیر اداره آموزش های شهروندی منطقه گفت: شعار آسمان آبی - زمین پاک  محور فعالیت های مدیریت شهری در زمینه افزایش ایمنی و آرامش و ارتقای کیفیت زندگی شهروندان است و اهمیت پرداختن به مبحث خط سفید زمانی مشخص می شود که عابران و رانندگان همچنین راکبان موتور سیکلت ها با توجه بیشتر به مفاهیم و مقررات مربوط به خطوط سفید ترسیم شده بر معابر شهر، به نقش این خطوط در برقراری نظم و انضباط و ایمنی عبور و مرور، آگاه می شوند.

وی در ادامه افزود: در خصوص رسیدن به آسمان آبی و زمین پاک، باید در راستای فرهنگسازی و آموزش تفکیک زباله های خشک و تر به شهروندان اقداماتی صورت گیرد تا با تولید زباله های کمتر و کمک به چرخه بازیافت پسماندها، در تحقق بیشتر و بهتر این طرح کمک رسان باشیم.

بنابراین گزارش کارشناس اداره بازیافت در مورد راهکارهایی که در زمینه مدیریت و کنترل پسماندها می توان انجام داد از قبیل کاهش تولید زباله در مبدا، بازیافت و تولید کمپوست، سوزاندن زباله ها، دفع بهداشتی زباله ها در زمین ، مزایا و معایب آنها صحبت کرد و تفکیک زباله در مبدا و تحویل زباله های خشک به غرفه های بازیافت و یا ماشین های ملودی از سوی شهروندان را از مهمترین روش های بازیافت در کشور نامبرد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: