جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 14 آذر 1394     
مسی شایسته توپ طلا است

به‌ گزارش ‌ایسنا‌ و به نقل از آس، نیمار، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو هفته‌ گذشته توسط فیفا به عنوان سه نامزد نهایی توپ طلا 2015 معرفی شدند.
 
ژاوی هرناندس در این‌باره گفت: بر این باورم که مسی شایسته کسب این جایزه است. او به همراه بارسلونا سه گانه (لیگ قهرمانان اروپا، کوپا دل ری، لالیگا) را فتح کرد و شایسته دریافت این جایزه است. برای من رنگ‌ها اهمیتی ندارد.
 
مسی در تمام زمینه‌ها برتر است و آن را در هر بازی نشان می‌دهد. پس شایستگی کسب توپ طلا را دارد.
 
هافبک پیشین بارسلونا درباره حضور نیمار در فهرست نهایی توپ طلا هم اظها‌ر کرد: رونالدو و مسی بهتر هستند اما در آینده امکان دارد بازیکنان دیگری به آنان ملحق شوند.
 
ژاوی در سال 2010 به همراه آندرس اینیستا و مسی نامزد کسب توپ طلا شدند. او در این ارتباط گفت: اتفاقی تاریخی برای من و بارسلونا و برای تمام کسانی که در این باشگاه کار می‌کردند رخ داد.
 
هافبک پیشین تیم ملی اسپانیا همچنین در سال‌های 2009 و 2011 در میان نامزدهای نهایی و 6 فصل پیاپی در فهرست یازده نفر برتر سال قرار گرفت اما مسی و رونالدو از سال 2008 برندگان این جایزه بوده‌اند.
 
ژاوی درباره حضور میان سه نامزد نهایی نیز گفت: حضور در این مراسم و چندین سال پیاپی نامزد شدن، فوق‌العاده‌ است. در حقیقت خیره کننده است. همه به تو تبریک می‌گویند و در میان بهترین‌های جهان قرار دارید.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: