جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 14 آذر 1394     
ایجاد پیاده راه سبز در دارآباد

به گزارش گروه اخبار مناطق22گانه شهرداری نیوز،معاون فنی و عمرانی شهرداری این منطقه گفت: به منظور ایمن سازی و ساماندهی رود دره‌ها و پیاده راه‌های گردشگری شمال تهران، پیاده راه سبز دارآباد آماده حضور گردشگران می شود.

بهمن محبوبی با بیان خبر فوق اظهارکرد: رودخانه دارآباد، یکی از رود دره های مشرف به تهران و شرقی‌ترین رودی است که از رشته کوه توچال وارد تهران می شود و در مقایسه با سایر دره‌های مشرف به تهران مانند درکه و دربند و...دارای مزایای کوهنوردی بیشتری است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به احداث بوستان گردشگری، تفریحی ساحلی دارآباد در سنوات گذشته در این مسیر با احداث کانال مرکب بتنی و سنگی ضمن حفظ ساختار طبیعی با ایجاد پیاده راه سبز در حاشیه کانال در طول مسیر رودخانه این امکان برای گردشگران و اهالی ایجاد گشته تا از بوستان ساحلی تا کوه دارآباد را به صورت پیاده طی مسیر کنند.

وی گفت: برخی از عملیات اجرایی صورت گرفته در رود دره دارآباد شامل احداث کانال بتنی، فونداسیون زیر دیواربتنی و کف‌سازی بتنی، احداث دیوارهای سنگی حائل، پیاده رو سازی، اجرای درپوش بتنی و ... است که حجم کل عملیات اجرایی تاکنون 840 متر طول بوده است.

محبوبی افزود: در حاشیه های این مسیر با ایجاد فضاهای سبز محلی بصورت پاتوق محله برای اهالی ساکن در حاشیه نیز تمهیداتی پیش بینی شده است تا اوقات فراغت خود را درکنار پیاده راه سبز دارآباد بگذرانند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: