جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 14 آذر 1394     
آغاز عملیات احداث دوربرگردان های بزرگراه ارتش

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز،با آغاز عملیات احداث پل های دوربرگردان غرب به غرب و شرق به شرق بزرگراه ارتش، تعداد پل های در حال اجرای پروژه احداث تقاطع های غیرهمسطح بزرگراه ارتش با بزرگراه های امام علی(ع) و شهید صیاد شیرازی به 6 دستگاه رسید.

مجری طرح های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران ضمن اعلام آغاز عملیات احداث دوربرگردان های غرب به غرب و شرق به شرق بزرگراه ارتش، از پیشرفت قابل ملاحظه عملیات بتن ریزی عرشه در پل غرب به شرق تقاطع بزرگراه ارتش با بزرگراه شهید صیاد شیرازی خبر داد و گفت: عملیات سازه ای این پل سواره رو ظرف ماه آتی به اتمام می رسد.

 محمدحسن وساق با بیان آنکه عملیات احداث پل تقاطع بزرگراه شهید صیاد شیرازی با خیابان ولی عصر(اراج) به مرحله اجرای قالب بندی عرشه رسیده است، گفت: پل تقاطع بزرگراه شهید صیاد شیرازی با رمپ غرب به جنوب تقاطع بزرگراه های ارتش و امام علی(ع) نیز به سرعت به مرحله اجرای عرشه نزدیک می شود.

وی با اعلام تملک بخشی از املاک معارض مسیر ادامه بزرگراه شهید صیاد شیرازی، از آزادسازی حدود 200 متر طول مسیر ادامه این بزرگراه خبر داد و گفت: عملیات احداث پل تقاطع ادامه بزرگراه شهید صیاد شیرازی با خیابان صنایع در آینده نزدیک آغاز می شود.

گفتنی است پروژه تقاطع های غیرهمسطح بزرگراه ارتش با بزرگراه های امام علی(ع) و شهید صیاد شیرازی، شامل 7 دستگاه پل اصلی و رمپ جهتی و 3 دستگاه دوربرگردان غیرهمسطح است و با بهره برداری از آن مجموعه ای از گره های ترافیکی شمال شرق پایتخت برطرف می شود، آبان ماه امسال، پل شرق به غرب تقاطع بزرگراه ارتش با بزرگراه شهید صیادشیرازی بدون برگزاری مراسم افتتاح رسمی زیر بار ترافیک قرار گرفت.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: