جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 14 آذر 1394     
بخیه کی‌روش درتمرین تیم ملی بازشد!

میزان: ملی‌پوشان فوتبال کشورمان پیش از بازی با تیم ملی عمان، اردویی 10 روزه در "دبی" برگزار کردند که به دلیل شرایط خاص آب و هوایی، مشکلاتی را به دنبال داشت.

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی با وجود تمام مشکلات، در این اردو حاضر شد. در یکی از جلسات تمرینی و در حالی که کی‌روش تلاش می کرد نکات تاکتیکی لازم را به بازیکنان یادآوری کند، بخیه‌هایش باز شد!

وی به دلیل جراحی "کولون" و همینطور کیسه صفرا، مجبور شده بود بخیه بزند و پزشک‌ها از این مربی خواسته بودند تا در تمرینات بسیار مراقب باشد و به بخیه‌ها فشاری نیاورد.

کی‌روش اما این توصیه را نادیده گرفت تا ناگهان بخیه‌اش وسط تمرین باز شود و بعد از تمرین راهی بیمارستان شود.

در آنجا بود که پزشک‌ها به کی‌روش گفتند ادامه این شرایط حتی ممکن است باعث عفونت شود. پس از حل این مشکل، کی‌روش دوباره به اردوی تیم ملی برگشت اما از فردای همان روز دوباره در تمرینات حاضر شد.

یکی از بازیکنان تیم ملی در این باره اظهار داشت: "راستش در همان اردو کی‌روش کمی دیر آمد. شبی هم که به بیمارستان رفت، ما یک چیزهایی شنیدیم. البته به ما نگفتند بخیه او باز شده و فقط گفتند کمی ناخوش است."

کی‌روش با وجود دردی که داشت در تمرینات حاضر شد و سپس همراه تیم ملی به عمان رفت. او در بازی ترکمنستان و گوام هم کنار تیم ملی بود و پس از آن از کفاشیان خواست تا با مرخصی‌اش موافقت کند.

پزشک ها به کی‌روش توصیه کردند که باید زودتر به پرتغال برگردد و تحت مداوا باشد. در زمان سفر کی‌روش به پرتغال بود که یکی از مسئولان فدراسیون فاش کرد او قصد دارد جراحی دیگری در "لیسبون" انجام دهد ولی خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که کی‌روش دیگر جراحی نخواهد داشت و زیر نظر پزشک‌ها به گذراندن دوره درمانی و همین طور استراحت مشغول است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: