جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 25 خرداد 1393     
دفاع‌واعظی‌ازاقداماتش‌درشبکه‌ملی‌اطلاعات

مهر: محمود واعظی در حاشیه مراسم افتتاح رومینگ ملی گفت: مدل مفهومی شبکه ملی اطلاعات آماده است و هر زمان که در اولویت شورای عالی فضای مجازی قرار گیرد این برنامه ارائه خواهد شد.

وی با بیان اینکه اظهارات دبیر شورای عالی فضای مجازی مبنی بر کم کاری وزارت ارتباطات در پروژه شبکه ملی نشان دهنده بی اطلاعی ایشان است، گفت: آقای انتظاری در جایگاهی نیستند که راجع به انسجام وزارت ارتباطات صحبت کنند.

واعظی با تاکید بر اینکه ایشان آشنایی در این زمینه ندارند، خاطرنشان کرد: شورای عالی فضای مجازی در زمینه شبکه ملی اطلاعات سیاستگذاری انجام داده و بر اساس آن وزارت ارتباطات برنامه ریزی گسترده ای برای اجرای این پروژه انجام داده و کارمان در حال انجام است.

وزیر ارتباطات با بیان اینکه این وزارتخانه برای شبکه ملی اطلاعات تا پایان سال 94 برنامه دارد، تصریح کرد: گزارش فعالیتمان را به شورای عالی فضای مجازی ارائه خواهیم داد.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر تاخیر چهارماهه وزارت ارتباطات در ارائه برنامه زمانبندی به مرکز ملی فضای مجازی گفت: برنامه زمانبندی و مدل مفهومی آماده است اما این موضوع تاکنون در اولویت برنامه های شورای عالی فضای مجازی برای ارائه از سوی وزارت ارتباطات نبوده است.

واعظی با اشاره به اظهارات دبیر شورای عالی فضای مجازی مبنی بر تعلل این وزارتخانه برای اجرای پروژه شبکه ملی گفت: این اظهارات زیبنده ایشان نیست و باید این مباحث را با همکاران من پیگیری کنند.

وی در پاسخ به نگرانی اعضای شورای فضای مجازی در خصوص عدم اجرای شبکه ملی اطلاعات گفت: انتقادی به وزارت ارتباطات در شورا مطرح نشده و تنها یکی از اعضا در این باره سئوالی داشتند که به آن پاسخ داده شد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: