جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 10 آذر 1394     
تقدیر از صاحبانِ آثارِ برتر با موضوعات مدیریت بهینه پسماند در جشنواره بین المللی فیلم رشد

به گزارش گروه محیط زیست شهرداری نیوز،در مراسم اختتامیه چهل و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم رشد که در سینما فلسطین برگزار شد،  از سه فیلم مرتبط با موضوع پسماند تقدیر بعمل آمد.

حسین جعفری مدیرعامل این سازمان در حاشیه برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره بین المللی فیلم رشد که با حضور علی اصغرفانی وزیر آموزش و پرورش در سالن اصلی سینما فلسطین تهران برگزار شد، عنوان کرد : دانش آموزان از مهمترین گروه های مخاطب این سازمان در اجرای برنامه های فرهنگی و آموزشی  هستند و جشنواره بین المللی فیلم رشد فرصت مغتنمی است تا مفاهیم علمی، آموزشی و فرهنگی به بهترین و مناسب ترین روش، با استفاده از نقش تاثیرگذار سینما به ایشان منتقل شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند با بیان اینکه آثار ارائه شده در حوزه پسماند مورد بررسی و داوری کارشناسان این سازمان قرار گرفت اظهار داشت : آثار تولید شده از ذهن خلاقانه نوجوانان عزیز ما بسیار خوب بوده  و در این میان ،  فیلم «مسیر سبز» به کارگردانی محسن رمضان‌زاده، انیمیشن «سطل من» به کارگردانی نسرین قشقایی و فیلم «زباله» به کارگردانی حسین حضوری بعنوان  آثار برتر شناخته شده و موفق به دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی گردید.

جعفری در ادامه با اشاره به تاکیدات وزیر محترم آموزش و پرورش مبنی بر جایگزینی بسته های آموزشی به جای کتاب درسی، گفت : سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، آمادگی لازم جهت تهیه و تولید محتوای آموزشی در حوزه پسماند در قالب فیلم و نرم افزار برای ارائه در مدارس را دارد و این مهم در جلسات متعدد کارشناسی با دفتر تکنولوژی آموزشی، سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی و سازمان دانش آموزشی نیز اعلام شده است.

جعفری در پایان ابراز امیدواری کرد : چهل و پنجمین جشنواره رشد، سرآغازی برای توجه بیشتر دانش آموزان ، معلمان و جامعه هنری به مقوله محیط زیست و به خصوص مدیریت پسماند باشد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: