جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 10 آذر 1394     
مناطق جنوب تهران در بخش نوسازی پیشتاز بوده است

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز، مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران با بیان این که مناطق جنوب تهران در بخش نوسازی پیشتاز بوده است، افزود: مناطق 16،15،17،10 و 9 بیشترین نوسازی را در بین سایر مناطق به خود اختصاص داده اند.

عبدالله فتح الهی با اشاره به رایگان بودن پروانه ساخت در نوسازی بافت فرسوده، ادامه داد: طبیعتا در ادوار مختلف وام هایی نیز به این بافت ها تعلق گرفته است که یکی از آورده های دولت در این عرصه، وام با بهره کم است.

فتح الهی با اشاره به وجود خلاهایی در بحث نوسازی بافت فرسوده و تخصیص اعتبار کم بهره در دوره های گذشته، تصریح کرد: با پیگیری هایی که از سوی شهرداری و همینطور دولت صورت گرفته شد در نهایت ستادی به ریاست، رئیس جمهوری، با نام ستاد بازآفرینی بافت های فرسوده کشور تشکیل شد.

وی با بیان این که در تهران ریاست این ستاد به عهده شهردار محترم تهران است، اظهار کرد: دبیر خانه ستاد بازآفرینی بافت های فرسوده، سازمان نوسازی «شهرداری» تهران است و در واقع این ستاد برای جبران خلا حضور نهاد هایی که بودجه آن ها دولتی است، بوجود آمده است.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران با اشاره به این که این ستاد دارای 4 کمیته عمران و زیر ساخت، مقررات و ضوابط، فرهنگی و اجتماعی و نیز اقتصاد شهری و مالی است، تصریح کرد: ما به دستور جناب دکتر قالیباف کمیته های این ستاد را در سازمان نوسازی همیاری می کنیم.

 فتح الهی با بیان این که مسئولیت دو کمیته را به معاونت عمرانی استاندار سپرده ایم، افزود: معاونت عمرانی استاندار با 17 مدیر کل و دستگاه های اجرایی مسئولیت کمیته زیرساخت های ما را به عهده دارد.

وی با اشاره به جلسه اخیر این کمیته که در هفته های اخیر تشکیل شده است، گفت: در جلسه اخیر مشکلات منطقه 15 بررسی شد.

 مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران با بیان این که در منطقه 15 با یک عقب ماندگی زیر ساختی مواجه هستیم، ادامه داد: این امر به خاطر مداخلات متعددی است که در منطقه 15 صورت گرفته و این که ساخت و ساز مردم و مداخله شهرداری توام با حضور نهاد های دولتی نبوده است.

وی در ادامه از حضور گرم تمامی ادارات کلی که در این کمیته حضور پیدا کردند و متعهد شدند که در یک زمان بندی مشخص کمبود زیر ساخت ها را در این منطقه جبران کنند، تشکر کرد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: