جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 9 آذر 1394     
مردم به شایعات گوش نکنند

فارس: سردار اسکندر مؤمنی جانشین فرمانده نیروی انتظامی در مورد شایعاتی مبنی بر بسته شدن مرزها و همچنین خروج بدون ویزا از مرزهای غربی و جنوبی کشور برای شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی، اظهار داشت: مرزها باز است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: عبور از مرزها کماکان با گذرنامه و ویزا امکان پذیر است؛‌ داشتن ویزا شرط کشور عراق است و فعلا این کشور در مورد نداشتن ویزا مطلبی اعلام نکرده؛‌ پس با توجه به این مطالب عبور زائران از مرزهای جنوبی و غربی کشور با گذرنامه و ویزا امکان پذیر است.

این مقام ارشد انتظامی کشور با بیان این مطلب که هم اکنون و تردد و تراکم زوار در مرزهای جنوبی و غربی کشور زیاد است از زائران درخواست کرد که خبرها را از منابع رسمی دریافت کنند و به شایعات توجه نکنند.

این درحالی است که امروز سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی کشور در گفت‌وگو با خبرنگاران در تبریز اظهار داشت: از دیشب تردد شرکت‌کنندگان در اجتماع عظیم اربعین از مرزهای کشور به عراق بدون ویزا تنها با گذرنامه ممکن شد.

وی افزود: چون دولت عراق توان صدور ویزا را نداشت از شب گذشته و با هماهنگی دولت عراق، زائران برای حضور در اربعین حسینی با گذرنامه وارد شده و نیازی به اخذ ویزا نیست.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: