جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 9 آذر 1394     
با دوست اربعینیتان سلفی بگیرید+

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران:در این مسابقه که در قالب پویش مردمی «عشاق الحسین» برگزار می‌شود، زائران اربعین حسینی می‌توانند با میزبان عراقی یا دوستان غیرایرانی خود عکس سلفی بگیرند و با ارسال آن به نشانی https://telegram.me/arbaeen_selfi به این پویش بزرگ بپیوندند تا گوشه‌هایی از تجمع عظیم اربعین حسینی به ثبت برسد.

با دوست اربعینیتان سلفی بگیرید

 

برگزیدگان این مسابقه از طریق رای هیات داوران و نظرات مخاطبان در شبکه مجازی اینستاگرام انتخاب می‌شوند. ۷ نفر از ۱۰ برنده این مسابقه با آرای داوران و سه نفر بر اساس نظر کاربران شبکه اینستاگرام برگزیده می‌شوند. هر شرکت‌کننده می‌تواند با ارسال حداکثر سه عکس در این مسابقه شرکت کند. تصاویر بی‌کیفیت و تکراری در صفحه منتشر نمی‌شود.

 

برای پیوستن به جمع داوران پویش مردمی «عشاق الحسین» می‌توانید از طریق لینک https://www.instagram.com/imam.hussain.lovers وارد صفحه مسابقه در شبکه اجتماعی اینستاگرام شده یا به جمع دنبال‌کنندگان صفحه imam.hussain.lovers در این شبکه بپیوندید.

 

علاقمندان برای شرکت در مسابقه بزرگ عکس سلفی «من و دوست اربعینی‌ام» تا ۲۱ آذر برای ارسال آثار مهلت دارند. به برگزیدگان این مسابقه بزرگ با اهدای تندیس، لوح تقدیر، ۵ سفر کربلای معلا و ۵ عدد آی پد تقدیر خواهد شد. چنانچه میزبانان عراقی در این جشنواره شرکت کنند می‌توانند از جایزه زیارت حرم رضوی بهره‌مند شوند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به کانال عشاق الحسین در شبکه تلگرام به نشانی @arbaeen_selfi_channel مراجعه کنید.

سال گذشته بسیاری از کاربران فضای مجازی با انتشار عکس‌های خود در صفحه‌های اجتماعی گام بزرگی به منظور ترویج فرهنگ پیاده روی اربعین برداشته و امید می‌رود امسال نیز با پیش‌بینی‌های انجام‌شده این حرکت خود جوش ادامه پیدا کرده و لحظات زیبای این حرکت عظیم با جاماندگان از این سفر معنوی به اشتراک گذاشته شود




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: