جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 8 آذر 1394     
300دستگاه اتوبوس در مرز مهران مستقر شدند

به گزارش گروه اخبار مناطق22گانه شهرداری نیوز، شهردار منطقه5 گفت: بیش از 300دستگاه اتوبوس جهت جابجایی وسرویس دهی به راهیان کربلا در پایانه مرزی مهران ساماندهی شد.

سید محسن اسدی ،شهردار منطقه  با اشاره به تمهیدات ترافیکی پیش بینی شده جهت تسهیل در تردد زائران گفت: مرز مهران به لحاظ   کوتاه بودن مسافت به کربلا  از پرترددترین نقاط مرزی انتقال زائران است چنانچه  تاکنون بیش از یک میلیون و200هزار زائر از این مسیربه عراق اعزام شده اند.

وی  افزود: برهمین اساس درنشست با مسئولین استان ایلام وپلیس راهور مشکل انتقال زائران از مهران تا سه راه کوت مرتفع شد .

شهردار منطقه با اشاره به استقرار بیش از  300 دستگاه اتوبوس شرکت واحد جهت سرویس دهی به زائران افزود:  براساس برنامه ریزی صورت گرفته 50دستگاه جهت آماده باش  در ایام پرتردد وهمچنین روزهای بازگشت زائرین  پیش بینی شده است.

شهرداری منطقه سرویس دهی و رفاه زائران  با تامین  حمل و نقل ایمن ازاهداف مورد توجه است گفت: احداث پارکینگ با ظرفیت  30هزار فضای خودربا اجرای اقدامات عمرانی وترافیکی آماده ودراختیار زائران قرارگرفت.

 وی با اشاره به اینکه احداث این پارکینگ می تواند در کاهش بار ترافیکی تاثیر گذار باشد، گفت: با احداث پارکینگ علاوه بر تامین امنیت خودرو های زائران، ترافیک کمتری در مسیر تردد زائران پیاده موجب می شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: