جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 8 آذر 1394     
5 هزار کارت مایفر ویژه خانه های دوچرخه توزیع شد

به گزارش گروه حمل و نقل پاک شهرداری نیوز،مدیرحمل و نقل پاک معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، با بیان اینکه 5 هزار کارت مایفرویژه خانه های دوچرخه توزیع شد، گفت: خانه های دوچرخه به صورت یکپارچه در 10 منطقه 2،5،6،7،8،12،13،14،15،22 مستقر هستند و به صورت یکپارچه مدیریت می شوند.

سید نواب حسینی منش با بیان این که 5 هزار کارت مایفر ویژه استفاده از خانه های دوچرخه بین متقاضیان مناطق چاپ و توزیع شده است، اظهار کرد: 3 هزار کارت مایفر دیگر برای متقاضیان ثبت نامی چاپ شده است و هنوز دریافت نکرده اند.

وی از تاخیر کارت جاوا به جای کارت مایفر که قابلیت استفاده جهت خریدهای اینترنتی، عابربانک و استفاده در حمل و نقل عمومی و مترو خبر داد و تصریح کرد: کارت جاوا به دلیل نیاز به اصلاحات موردنیاز با تاخیر تا پایان امسال چاپ و بین شهروندان توزیع می شود.

مدیرحمل و نقل پاک معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تعداد دوچرخه ها را به طور میانگین در خانه های دوچرخه مناطق 40 دوچرخه دانست.

حسینی منش به طریقه ثبت نام برای شرکت در خانه های دوچرخه اشاره و خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند از طریق سایت Bik.tehran.ir در نزدیک ترین خانه دوچرخه به منزلشان ثبت نام کنند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: