جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 8 آذر 1394     
توسعه شبکه اتوبوس های دارای سوخت تولیدی از فاضلاب

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، چندین اتوبوس "شماره 2" که سوخت آن ها تماما از گاز تولید شده از فاضلاب تامین می شود سال آینده در بریستول و Bath نیز آغاز به فعالیت می کنند.

Wessex Bus امیدوار است ناوگانی متشکل از اتوبوس های 6 متری را در بریستول داشته باشد در حالی که شرکت رقیب آن، First West of England در پی ارائه 110 اتوبوس دو طبقه با سوخت تولیدی از فاضلاب در این شهر است.

این خبر پس از آغاز فعالیت اولین اتوبوس زیست محیطی انگلستان در سال گذشته منتشر شده که سوخت آن از گاز متان به دست آمده از فاضلاب انسانی تامین می شود و در مسیری به نام خط دو فعالیت می کند.

این تکنولوژی توسط شرکت بازیافت انرژی GENeco ساخته شده که شریک Wessex Water است که با همکاری Wessex Bus فعالیت می کند. Wessex Bus، GENeco و First West of England قراردادی را امضا کرده اند تا از این طرح حمایت کنند.

بر اساس برنامه Wessex Bus، 10 اتوبوس با سوخت تولیدی از فاضلاب سال آینده در بریستول فعالیت می کنند در حالی که 10 دستگاه دیگر از این اتوبوس ها تا سال 2019 وارد خیابان می شوند.

First West of England نیز در تلاش است تا 110 دستگاه از این اتوبوس های دو طبقه را وارد بریستول کند. اگر این طرح موفق شود حدود 40 درصد از ناوگان این شرکت را اتوبوس های کم آلاینده تشکیل می دهند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: