جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 8 آذر 1394     
هزینه بالای تعمیر گودال ایجاد شده در جاده ای در همشایر

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، گودالی که بیش از یک ماه در یکی از جاده های همشایر باعث ایجاد تاخیر و ترافیک شده بود هزینه تعمیری در حدود 200 هزار پوند خواهد داشت.

گفته می شود این گودال در جاده غربی گذرگاه فرعی Titchfield ایجاد شده و باعث مسدود شدن یک لاین خیابان شده است. دلیل ایجاد این گودال نشت لوله ها بوده و زمان تعمیر آن یک ماه بوده است.

در هنگام تعمیر باید از این گودال به طور موقت محافظ می شد و به منظور مسدود ساختن لاین آن یک مانع بتونی در مسیر قرار گرفته بود.

اکنون سندی در شورای شهر همشایر نشان می دهد که این تعمیر اضطراری هزینه ای در حدود 200 هزار پوند خواهد داشت.

در این سند اعلام شده است: "در حفاری های عمقی مشخص شد لوله های قدیمی نشت کرده اند و باعث ایجاد حفره ای در زیر زمین شده اند. در عمق چهار متری این گودال باید اقدامات پیش گیرنده ایمنی انجام می شد و یکی از سختی های کار در این بخش نشت گاز بود که همین امر نیاز به پشتیبانی و ایمنی را ایجاد کرده بود."

یکی از اعضای اقتصاد، حمل و نقل و محیط زیست شواری شهر همشایر، Seán Woodward گفت: "کارکنان در این گودال با شرایط سختی رو به رو بودند اما موفق شدند در تمام مدت تعمیر یک لاین A27 را باز نگه دارند و در عین حال در زیر زمین کار کنند. این تعمیرات افراد و تجهیزات زیادی را در مدتی طولانی به کار گرفت و هزینه بالای آن جای تعجب ندارد."

اکنون کار تعمیر این گودال به پایان رسیده و لاین مسدود شده نیز مجددا بازگشایی شده است که همین امر به کاهش ترافیک در این منطقه کمک می کند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: