جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 7 آذر 1394     
ساخت زیرگذر جنوبی ایستگاه استاد معین در خط 4 مترو

به گزارش گروه اخبار مناطق 22گانه شهرداری نیوز، منطقه 9 از آغاز عملیات ساخت زیرگذر جنوبی ایستگاه استاد معین در خط 4 متروی تهران خبر داد و گفت: براساس پیش بینی های لازم ، این زیرگذر تا پایان امسال راه اندازی می شود.

سیدعلیرضا حسینی با اعلام این خبر اظهار داشت: عملیات حفاری این زیرگذر برای ساخت راه پله جنوبی ایستگاه استاد معین در حال انجام است و با راه اندازی این مجموعه ایستگاهی ، تردد عابران پیاده از عرض خیابان آزادی به طرف مترو آسان می شود.

وی افزود: در حال حاضر شهروندان از یک ضلع یعنی ضلع شمالی برای ورود و خروج در این خط استفاده می کنند و این در حالیست که هر ایستگاهی نیاز به 2 دهانه شمالی و جنوبی دارد تا مردم به راحتی در هنگام تردد به نقطه مورد نظرشان برسند و ایجاد زیرگذر جنوبی استاد معین ، این کمبود را برطرف خواهد کرد.

حسینی ادامه داد: با راه اندازی این زیرگذر در جنوب خیابان آزادی ، شهروندان نیازی به پل هوایی عابر پیاده نخواهند داشت و ظرف مدت کوتاهی پل عابر مقابل مترو برداشته خواهد شد.

وی تصریح کرد: با برداشته شدن این پل ، منظره میدان و برج آزادی بهتر از قبل قابل مشاهده خواهد بود و میدان دید وسیعی در خیابان آزادی به وجود می آید.

شهردار منطقه 9 خاطرنشان کرد: براساس تمهیدات لازم ، عملیات ساخت زیرگذر جنوبی ایستگاه استاد معین در خط 4 مترو تا پایان امسال به پایان می رسد و تردد شهروندان در این نقطه از پایتخت به آسانی انجام می شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: