جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 14 دی 1392     
بیشترین بودجه پایتخت باید صرف توسعه مترو شود

به گزارش شهرداری نیوز ،مهندس محمد حقّانی گفت :رویکردهای سلبی که به صورت موقت و مقطعی در تهران مورد توجه قرار می گیرد، نمی تواند مساله آلودگی هوای تهران را حل کند.

 

مهندس حقّانی با بیان این که در سال های گذشته اقدامات عمرانی خوب و به جایی از سوی مدیریت شهری به اجرا در آمده، تصریح کرد: همزمان با توسعه عمرانی شهر، اقداماتی که می تواند به حل مشکل آلودگی هوای تهران کمک کند نیز باید بیش از بیش مورد توجه قرار گیرد.

 

وی با تأکید بر این که بیشترین بودجه مدیریت شهری در پایتخت باید صرف توسعه مترو شود تا هر ساله تهران شاهد تشدید آلودگی هوا نباشد، اضافه کرد: بسیاری از اقدامات عمرانی می بایست فدای توسعه مترو شود تا با توسعه حمل و نقل ایمن و پاک به تدریج مشکل آلودگی هوای تهران رفع شود.

 

مهندس حقّانی با اعلام این که روزانه صدها دستگاه خودروی جدید وارد پایتخت می شود، گفت: واقعیت این است که رفع مشکل آلودگی هوای تهران نیازمند عزم ملی و نگاه فرا بخشی است و مدیریت شهری به تنهایی نمی تواند این معضل را حل کند.

 

رییس کمیته محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در پایان خاطرنشان کرد: آمادگی کامل وجود دارد تا با همکاری سازمان حفاظت محیط زیست و سایر دستگاه های دست اندرکار اقدامات لازم جهت رفع مشکل آلودگی هوا انجام شده و از فرصتها به خوبی استفاده کنیم.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: