جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 7 آذر 1394     
اظهارات امیر پوردستان از مرز مهران

مهر: امیر احمدرضا پوردستان صبح شنبه در بازدید از مرز مهران اظهار داشت: خوشبختانه با همدلی و هم زبانی تمامی نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و... امنیت کامل در مرزهای کشور برای تردد زوار در ایام اربعین فراهم شده است.

وی بیان داشت: اگر کوچکترین تحرک ضدامنیتی در خارج از مرزها مشاهده شود، این تحرکات توسط نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در نطفه خفه می شود ولی خوشبختانه تا کنون تحرکات ضد امنیتی برای زائران اربعین مشاهده نشده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه ارتش جمهوری اسلامی با رصد کامل اطلاعاتی و امنیتی و با استفاده از پهباد و گشت هوایی امنیت زوار اربعین را تضمین می کند، گفت: مردم با آرامش تمام از مرزهای کشور راهی عبتات عالیات شوند.

امیر پوردستان عنوان کرد: خوشبختانه امنیت کامل در مرزهای کشور برقرار است و هیچ گونه مشکلی برای تردد زوار اربعین مشاهده نمی شود و با توجه با هماهنگی های به عمل آمده امنیت زوار در خاک عراق نیز تامین شده است.

وی افزود: از مردم مهمان نواز استان ایلام که میزبان هزاران زائر اربعین هستند تشکر و قدردانی می کنم و مردم مطمئن باشند ارتش جمهوری اسلامی ایران اجازه هیچ تحرک ضد امنیتی در مرزهای کشور را نمی دهد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: در حال حاضر نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران برای هرگونه مقابله با تحرکات از آمادگی کامل برخوردار است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: