جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 7 آذر 1394     
فرسودگی ناوگان حمل و نقل جاده‌ای قربانی می‌گیرد

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر شهرداری نیوز،عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: آمار 27 هزار نفری تصادفات جاده‌ای در سال، ریشه‌ در عدم استاندارد سازی و فرسودگی ناوگان حمل و نقل عمومی دارد.

محمداسماعیل سعیدی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ؛ با اشاره به عدم دقت در طراحی و اجرای کیفیت آسفالت‌ها اظهار کرد: بی‌توجهی به ترمیم و بازسازی آسفالت‌ها و فرسودگی ناوگان حمل ونقل جاده‌ای، تلفات جانی و تصادفات جبران ناپذیری را به وجود آورده است.

وی با بیان ضرورت در اصلاح ناوگان حمل‌ونقل عمومی تصریح کرد: یکی از زیرساخت‌های ضروری در کاهش آمار تلفات جانی و تصادفات جاده‌ای، اصلاح و ساماندهی ناوگان حمل و نقل عمومی است که تاکنون متاسفانه در خصوص رسیدگی به این امر اقدامی صورت نگرفته است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت ایجاد زیرساخت‌ها در آزادراه و بزرگراه‌ها افزود: در بحث زیرساخت‌های آزادراه، بزرگراه و اتوبان‌ها مشکل اساسی فرسودگی ناوگان حمل ونقل همچنان پررنگ دیده می‌شود که تنها با ارتقا در این بخش می‌توانیم تلفات و تصادفات را کاهش دهیم.

سعیدی گفت: در حال حاضر وضعیت ناامن جاده‌ها به طور جد نیاز به بازسازی و ترمیم دارد که بی‌توجهی به این امر قطعا به توسعه اقتصادی کشور ضربه سهمگینی وارد خواهد کرد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: