جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 7 آذر 1394     
اجرای طرح سپند در تاکسیرانی شهری کشور

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور اظهار داشت : طرح سپند یا سامانه پایش ناوگان دانش آموزی در سرویس حمل و نقل مدارس اجرا خواهد شد.

مسعود طبیبی در گفتگو با خبرنگار شهردرای نیوز گفت : رانندگان سرویس مدارس دانش آموزی باید دارای صلاحیت و عدم سوء پیشینه باشند که سازمان تاکسیرانی  با حمایت شهرداری با اجرای این طرح در تلاش برای رسیدن به این هدف می باشد.

وی افزود : متقاضیان ثبت نام شده به عنوان راننده سرویس مدارس حدود 700نفر بوده  که به کمک پلیس راهور ناجا سابقه تخلفات رانندگان استعلام خواهد شد، همچنین با تست های رفتار شناسی و آموزش هایی بر روی رفتارشان انجام شده و به صورت مشروط مجوز را به این رانندگان ارائه خواهد شد .

وی تصریح کرد : شروع اجرای این طرح از شهرهای آمل ، شهرکرد و زنجان بوده و پایلوت طرح سپند از شهر آمل درچند هفته آینده  شروع خواهد شد و همچنین برنامه های آموزشی کلان را ارائه داده و دو بحث را آموزش داده شامل : بحث ضرورت و تست مخازن سی ان جی تاکسی ها و بحث دیگر آموزش رانندگان سرویس مدارس و شرکت ها با کمک دستگاه سیمولاتور که توسط دانشگاه خواجه نصیر طراحی شده و از طریق این سیستم که در تاکسی ها نصب شده رفتارها کنترل خوهد شد .

وی گفت  : در شهر آمل حدود 40 در صد بانوان ثبت نام کرده و اتحادیه تاکسیرانی این آمادگی را داشته تا آموزش های لازم به رانندگان ارائه دهد.

وی خاطرنشان کرد : اتحادیه تاکسیرانی در طرح سپند یک کارکرد سه جانبه و سه وجهی داشته و در واقع انجمن اولیا مربیان ، مدارس و رانندگان سرویس با هم همکاری داشته تا این طرح  اجرایی شود .

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: