جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 7 آذر 1394     
خودروسازان باید به نیاز امروز مصرف کنندگان داخلی پاسخ دهند

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر شهرداری نیوز،سخنگوی کمیسیون برنامه ، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت : برای خروج رکود از حوزه تولید و صنعت خودرو باید با تامین سرمایه در گردش و رفع موانع سرمایه‌گذاری از این بخش از صنعت حمایت شود.

غلامرضا کاتب در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز با اشاره به نقش کیفیت و مشتری مداری در صنعت خودرو ، اظهار داشت : صنعت خودرو ایران برای جهانی شدن باید به نسبت به ارتقاء کیفیت و ورود تکنولوژی های جدید و ارائه خدمات پس از فروش مناسب حرکت های جدی تری را داشته باشند .

وی تاکید کرد : امروز خودروسازان بیشتر از توجه به تولید و عرضه خودرو باید کیفیت را سرلوحه برنامه ها و طرح های خود قرار دهند.

وی گفت : خودروسازان باید به نیاز امروز مصرف کنندگان داخلی پاسخ دهند چرا بیش از همه عدم توجه لازم به نیاز مشتریان به افت فروش و کاهش تولید خودروسازان دامن زده است.

وی با توجه به اختصاص تسهیلات به متقاضیان خرید خودرو  خاطر نشان کرد : هر چند دولت به دنبال خروج رکود از صنعت خودرو چنین تصمیمی را اتخاذ کرد اما پیش بینی می شود این اقدام حمایت چندانی را از تولید و صنعت خودرو به دنبال نداشته باشد.

نماینده گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی یاد آورشد : با وجود اینکه استقبال خوبی از سوی متقاضیان خرید خودروهای تسهیلاتی صورت گرفت اما همچنان یکی از موارد مهمی مصرف کننده داخلی دنبال میکند کیفیت و ارائه خدمات بهتر از سوی خودرسازان است.

کاتب با اشاره به اینکه اراده چندانی در ارتقاء کیفیت و خدمات پس از فروش از سوی خودروسازان وجود ندارد ، اظهار داشت : در شرایطی که خودروسازان همواره به دنبال جذب حمایت های دولتی  هستند اما کمتر رفتار متقابل و مثبتی را از سوی آنها در حوزه ارتقاء کیفی خودروها دیده می شود.

وی گفت : البته شرط مهم در عملی شدن این طرح ، همکاری بانک ها ست ، اتنظار می رود با پیش فروش هایی که توسط شرکتها صورت گرفته، بانک مرکزی نیز به وعده خود عمل نماید چرا که در این سالها تصمیمات زیادی از سوی دولت در خصوص حمایت تسهیلاتی از تولید داخل صورت گرفته که عملا اجرایی نشده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: