جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 5 آذر 1394     
تاکسی های فرسوده کرمان در انتظار نوسازی

به گزارش گروه اخبار کلان شهرهای شهرداری نیوز، مدیر عامل سازمان تاکسیرانی استان کرمان در خصوص قرار داد بین گروه خودروسازی سایپا و ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت در اجرای طرح جایگزینی خودروهای فرسوده گفت : اسقاط خودروهای فرسوده و نوسازی ناوگان تاکسیرانی یکی از مهمترین برنامه های دستگاههای اجرایی است.

عسگری در گفتگو با خبرنگار  شهرداری نیوز با اشاره به میزان بالای فرسودگی ناوگان تاکسیرانی کرمان راه حل این مشکل را به دست ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت کشور دانست.

وی خاطرنشان کرد:  25% ناوگان تاکسیرانی کشور فرسوده است و عمر بالای ده سال دارند که این امار در کرمان حدود هزار و چهارصد تا هزارو پانصد دستگاه خودرو را نشان می دهد.

وی اظهار داشت : هزینه ای که ستاد حمل و نقل سوخت باید بابت خودروهای اسقاطی پرداخت نماید را به تاخیر انداخته و بعلت بدهی 240 میلیاردی باعث توقف تحویل خودروهای اماده به تحویل در یکی از شرکتهای خودرو ساز شده است.

وی با بیان اینکه طی مذاکراتی که در مورد بحث نوسازی ناوگان فرسوده کرمان انجام داده اند فرمود: با همکازی شرکت سایپا و ام و ام دو مدل خودرو در طرح جایگیزنی خودروهای فرسوده ناوگان تاکسیرانی انتخاب شده که در حال انتظار  تایید استاندارد و مجوز از وازرت کشور هستند. که با پرداخت حق اسقاط خودرو در یک ماه اخیر تعیین تکلیف می شوند.

وی گفت : ماشینهای اسقاطی به مراکز اسقاط که مجوز قانونی دارند تحویل داده می شوند.

وی اظهار داشت: به واسطه اجرای طرح تبدیل خودروهای فرسوده و نوسازی ناوگان تاکسیرانی، جابه‌جایی مسافران نیز به نحو شایسته‌تری صورت می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمان، خدمت‌رسانی مطلوب و مورد نیاز به شهروندان را اساس و شالوده اقدامات سازمان تاکسیرانی کرمان خواند و تصریح کرد: سازمان با همه توان در مسیر تحقق این مهم گام بر‌می‌دارد.

وی در اخر افزود: کاهش آلودگی هوا، افزایش ایمنی، کاهش تلفات و تصادفات جاده های و بهبود کیفیت ناوگان  حمل و نقل را از دیگر مزایای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی کشور دانست.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: