جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 4 آذر 1394     
ارائه خدمات در سیستم اتوبوسی سن پترزبورگ بهبود می یابد

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، سیستم اتوبوسی سن پترزبورگ اوایل سال 2016 اصلاح می شود تا بهره وری ارائه خدمات در مرکز شهر و مناطقی که به عنوان مراکز کنونی این سیستم محسوب می شوند ارتقا یابند.

گفته می شود مقامات سن پترزبورگ تغییراتی را برای مدل ایستگاه ها و مراکز اتوبوس های مرکز شهر تایید کرده اند. این تصمیم که به گفته مقامات چندین دهه مورد بحث بوده یک سال پس از رای منفی به پیشنهاد مالیات فروش مطرح شده است که می توانست بودجه تغییرات و اصلاحاتی قابل توجهی را برای سیستم اتوبوسی شهر فراهم آورد.

بر اساس این تصمیم گیری جدید، اتوبوس ها به جای فعالیت در ایستگاه ها و مراکز کنونی باید در بر اساس مدل شبکه ای جدید به خدمات دهی بپردازند. این کار مرکز شهر را از ازدحام اتوبوس ها و ایستگاه ها خالی می کند و در نتیجه آلودگی و ترافیک این منطقه نیز کاهش می یابد.

اعضای شورای شهر که این سیستم جدید را تصویب کردند، اعلام کرده اند که شهرهای دیگری نیز از این روش استفاده کرده اند. شهر هوستون طی سال های اخیر بیش ترین تلاش را در جهت اجرای چنین طرحی انجام داده است. این تغییرات از 14 فوریه 2016 در مرکز شهر سن پترزبورگ اجرا خواهند شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: