جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 4 آذر 1394     
افتتاح 63 پروژه در منطقه 11 با حضور قالیباف

به گزارش گروه اخبار مناطق22گانه شهرداری نیوز،شهردار منطقه 11، از افتتاح همزمان 63 پروژه در این منطقه توسط شهردار تهران خبرداد.

آبادیان در نشست خبری صبح امروز با اشاره به افتتاح 63 پروژه عمرانی،‌ فرهنگی، خدماتی، ترافیکی در منطقه 11 در روز شنبه هفته آینده گفت: در احداث تمامی این پروژه‌ها تلاش شده ارتقای سطح کمی و کیفی شهروندان منطقه در نظر گرفته شود. امیدواریم با اجرای این پروژه‌ها بتوانیم گام موثری در خدمات دهی بهتر و بیشتر به شهروندان این منطقه برداشته باشیم.

وی افزود: منطقه 11 روزانه میزبان جمعیت شناور زیادی از سایر مناطق شهر تهران است. اجرای این پروژه‌ها در راستای تحقق برنامه پنج ساله دوم شهرداری تهران و خدمات رسانی بهتر به شهروندانی که وارد منطقه 11 می‌شوند؛ بوده است.

آبادیان افتتاح یک فروشگاه شهروند در نزدیکی میدان راه آهن را یکی از پروژه‌های شاخص منطقه 11 خواند و افزود: این پروژه به همراه یک ایستگاه آتش نشانی در جهت افزایش سرانه ایمنی در این منطقه در روز شنبه با حضور شهردار تهران افتتاح خواهد شد.

شهردار منطقه 11 به افتتاح سراهای محلات اشاره کرد و افزود: در میان این 63 پروژه بازسازی و پیرایش میدان‌های راه آهن و منیریه نیز قرار دارد چرا که با توجه به تکمیل خط 3 مترو تهران و نیاز مترو به فضای این دو میدان برای احداث کارگاه، این دو میدان به لحاظ ظاهری دچار مشکلاتی شده بود که پس از تکمیل خط سه، پیرایش و حذف زوائد بصری این دو میدان انجام شد که در روز شنبه توسط شهردار تهران این دو میدان نیز افتتاح خواهند شد.

وی به احداث مجموعه ورزشی در منطقه 11 اشاره کرد و افزود: این مجموعه ورزشی شامل آکادمی کشتی خواهد بود که علاوه بر امکانات ورزش کشتی،‌ امکانات سایر رشته‌های ورزشی نیز در این مجموعه تعبیه شده است.

آبادیان تاکید کرد: اعتبارات لازم برای احداث این 63 پروژه به بیش از 70 میلیارد تومان می‌رسد که توسط منطقه 11 تامین شده است.

وی در خصوص پیرایش میدان راه آهن گفت: این میدان با همان الگویی که از ابتدا ساخته شده بود بار دیگر پیرایش و زوائد بصری آن نیز حذف شد. همچنین پیشخوان جلوی ساختمان راه آهن جمهوری اسلامی ایران نیز در فاز بعدی این پروژه بهسازی و تکمیل خواهد شد که امیدواریم این فاز از پروژه تا قبل از سال 95 آغاز و ظرف مدت 14 ماه به اتمام برسد.

ایجاد پیاده راه میان تالار وحدت و تئاتر شهر

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به ایجاد پیاده راه میان تالار وحدت و تئاتر شهر اشاره کرد و افزود: فاز صفر این پروژه توسط مرکز مطالعات شهرداری تهران انجام شده است، در این فاز مطالعات لازم برای اجرای پروژه انجام شده اما هنوز نتایج آن به شهرداری منطقه یازده ابلاغ نشده است که اگر این پروژه توجیح اجرایی داشته باشد حتما در دستور کار قرار خواهد گرفت.

آبادیان با تاکید بر نگاه شهرداری تهران برای توسعه حمل و نقل عمومی به ویژه در مناطق مرکزی پایتخت گفت: در حال حاضر 277 ایستگاه حمل و نقل عمومی اعم از مترو، ایستگاه‌های بی آر تی و تاکسی در منطقه 11 وجود دارد و تا پایان سال 95 با اجرای خط هفت متروی تهران تعداد ایستگاه‌های مترو در این منطقه به 12 ایستگاه خواهد رسید. که با توجه به وسعت منطقه، این تعداد ایستگاه مترو در میان مناطق تهران منحصر به فرد خواهد بود.

وی با اشاره به ایستگاه تقاطعی مولوی و ولیعصر (عج) گفت: خط هفت مترو تهران برابر زمان بندی اعلام شده در نیمه اول سال 1395 راه اندازی خواهد شد که یکی از ایستگاه‌های این خط تقاطع مولوی و ولیعصر (عج) است که این ایستگاه نیز برابر زمان بندی اعلام شده به بهره برداری خواهد رسید. بی تردید با بهره برداری از این ایستگاه نوید خوبی جهت ارتقای حمل و نقل عمومی برای شهروندان منطقه 11 خواهیم داشت.

پیرایش و حذف زوائد بصری خیابان ولیعصر

وی در خصوص پیرایش پیاده راه خیابان ولیعصر (عج) نیز گفت: یکی از رویکردهای اصلی مناطق مرکزی پایتخت به ویژه منطقه 11 پیرایش خیابان‌های موجود در منطقه است. با توجه به اینکه در مناطق مرکزی کالبد شهر شکل گرفته است حتما در خیابان‌های مختلف نیازمند پیرایش هستیم. در همین راستا پیرایش و حذف زوائد بصری خیابان ولیعصر نیز در دستور کار قرار دارد.

وی تاکید کرد: در خصوص اجرای پیرایش خیابان‌ها در تمامی مناطق تهران، مهمترین نکته رویکرد مشارکتی شهروندان است که نمونه خوب آن در خیابان انقلاب حدفاصل میدان انقلاب تا تقاطع ولیعصر (عج) به خوبی مشاهده شد و امروز شاهد حذف زوائد بصری و پیرایش این خیابان به کمک شهروندان هستیم به طوری که نتایج خوب آن کاملا قابل مشاهده است.  

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: