جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 4 آذر 1394     
خطرات خوردن قره قروت

باشگاه خبرنگاران: دکتر حسن اکبری افزود: در بدن انسان مقدار PH متعادل بین 7.34 و 7.40 می‌باشد که کمی قلیایی است و باید در این محدوده نگه داشته شود در غیر این صورت بعضی از واکنش‌های آنزیمی انجام نمی‌گیرد و تنظیم فعالیت‌های فیزیکی و شیمیایی درون سلولی با مشکل مواجه می‌شود.

دکتر اکبری اظهار داشت: مصرف قره قروت به شدت خون را اسیدی می‌کند و آن را از حالت قلیایی طبیعی خود خارج می‌کند. بدن برای ترمیم و تصحیح این حالت بسیار مخرب که می‌تواند در صورت ادامه بسیار خطرناک شود و فعالیت ارگان‌ها و سلول‌ها را مختل کند. دست به دامن استخوان‌ها و دندان‌ها می‌گردد تا کلسیم آنها را برای قلیایی کردن خود آزاد کند. این کلسیم آزاد شده از استخوان‌ها سپس توسط کلیه‌ها دفع می‌شود و در نتیجه مصرف قره قروت باعث پوک شدن استخوان‌ها و ضعف دندان‌ها می‌گردد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اسیدلاکتیک قره قروت باعث انواع بیماری‌های قلب و عروق، کاهش نرون‌های مغزی، ضعف حافظه، خورده شدن دیواره سرخرگ‌ها و سیاهرگ‌ها، ضعف سیستم ایمنی بدن، لقی دندان‌ها، تشنج و ضعف اعصاب می‌شوند و اینکه برخی پزشکان قوه قدرت را برای رشد کودکان، کاهش فشارخون و درمان پوکی استخوان و خرابی دندان‌ها تجویز می‌کنند کاملاً اشتباه است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: