جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 3 آذر 1394     
شهرداری سان فرانسیسکو قوانین جدیدی را برای اتوبوس ها تصویب کرد

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، شهرداری سان فرانسیکو قوانین جدید را تصویب کرد که ورود اتوبوس های بزرگ شرکتی را در خیابان های کوچک ممنوع می کند، ناوگانی سبزتر را به منظور کاهش آلایندگی ضروری می سازد و قوانینی را اجرایی می کند که از ایجاد اختلال کاری جلوگیری کند.

این قوانین جدید برنامه ای را ایجاد کرده اند که یک دوره آزمایشی 18 ماهه تا پایان ژانویه 2018 را در پی خواهد داشت. بر اساس این برنامه، هزینه ای که از کاربران اتوبوس های شرکت ها دریافت می شود افزایش خواهد یافت. این هزینه بیش تر به تامین هزینه های لازم ارتقای خیابان ها و پیاده روها اختصاص می یابد که عملکرد شهرداری در ارتقای ایمنی عابران پیاده را نیز بهبود می بخشد.

این هزینه جدید به عوامل متعددی وابسته خواهد بود اما می توان انتظار داشت بیش تر از 2.4 میلیون دلار در سال باشد.

در ژانویه سال 2014 یک برنامه آزمایشی 18 ماهه برای قانونگذاری اتوبوس های شخصی شرکتی تایید شد که از خیابان های شهر برای جابه جایی کارکنان یا دانش آموزان به محل کار یا مدرسه استفاده می کنند. این برنامه شامل دریافت هزینه از اتوبوس های خصوصی بود که در ایستگاه های اتوبوس شهرداری توقف می کنند.

بر اساس قوانینی که به تازگی تصویب شده و از 1 فوریه 2016 اجرا می شوند، اتوبوس های خصوصی با طول بیش تر از 10 متر باید در شبکه خیابان های Caltrans باقی بمانند.

تمام اتوبوس های شخصی باید مدل سال 2012 یا جدیدتر باشند یا به منبع نیرویی هماهنگ با استانداردهای آلایندگی مجهز شده باشند. پس از سال 2020 هیچ اتوبوس شخصی نباید بیش تر از 8 سال قدمت داشته باشد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: