جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 3 آذر 1394     
ششمین نشست ادواری شهرداران کلانشهرها، فرصتی برای تبادل تجربیات مدیران شهری به صورت فصلی

به گزارش گروه حمل ونقل و ترافیک شهری شهرداری نیوز،قائم مقام سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه ششمین نشست ادواری شهرداران کلانشهرهای کشور با حضور معاونان حمل و نقل و ترافیک روز چهارشنبه 27 آبان ماه در همدان، برگزار شد، افزوود: نشست کلانشهرها به منظور تبادل تجربیات و ارائه نقطه نظرات و هماهنگی بین مدیران کلان شهرها به شکل فصلی برگزار می شود.

پوریا محمدیان در خصوص موضوعات قابل بحث در ششمین نشست ادواری کلانشهرهای کشور در همدان، اظهارکرد: دراین نشست به مدیریت پارک های حاشیه ای و طرح پارکبان پرداخته شد که این طرح در مجموعه دولت در حال نهایی شدن قوانین تکمیلی است.

وی در ادامه استفاده هرچه بیشترتجهیزات دوربین های نظارت، ثبت تخلف و ... تاکید بر ساماندهی حمل و نقل بار درون شهری و آژانس ها ی شهر را از اهم موارد بحث شده در ششمین نشست ادواری شهرداران کلانشهرهای کشوردانست.

قائم مقام سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در خصوص نهایی شدن طرح های بحث شده در نشست های ادواری شهرداران کلانشهرهای کشور تصریح کرد: با برگزاری جلسات کارشناسی، طرح های بحث شده به شورای عالی ترافیک و دولت اعلام و نهایی می شود.

 محمدیان افزود: سلسله جلسات کارشناسی درادامه موضوعات مطرح شده در نشست شهرداران کلانشهرها به شکل ماهانه در تهران با حضور پلیس راهور کلان شهرها برگزار می شود.

گفتنی است، آخرین نشست ادواری شهرداران کلانشهرهای کشور در اصفهان و این نشست امسال در همدان برگزار شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: