جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 3 آذر 1394     
لایحه کرایه های حمل و نقل عمومی در سال ۹۵ آذرماه ارائه می شود

به گزارش گروه ححمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری نیوز،معاون شهردار تهران از ارائه لایحه کرایه های حمل و نقل عمومی در آذر ماه خبر داد و گفت: مبنای افزایش کرایه ها مابه‌التفاوت نرخ سوخت به اضافه تورم اعلام شده از سوی بانک مرکزی است.

مهندس سید جعفر تشکری هاشمی با بیان اینکه لوایح حوزه حمل و نقل ترافیک آذرماه به شورا ارائه خواهد شد، گفت: لایحه نرخ کرایه های تاکسی، بلیت اتوبوس و مترو و اعلام گروه هایی که باید در ردیف حمایتی بلیت الکترونیکی قرار بگیرند و لایحه آن به طرح ترافیک در طول آذرماه به شورا ارائه خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به آزادسازی نرخ بنزین و قطع حمایت های دولتی از رانندگان تاکسی احتمال افزایش غیرمتعارف در این بخش وجود دارد، گفت: در حال حاضر قیمت بنزین از ۷۰۰ تومان به ۱۰۰۰ تومان افزایش داشته که تاثیر مستقیمی بر هزینه های رانندگان تاکسی دارد. ما برای آنچه نه به رانندگان تاکسی فشار بیاید و نه به شهروندانی که از تاکسی استفاده می کنند، نظامات جبرانی در این لایحه پیش بینی کرده ایم.

معاون حمل و نقل ترافیک شهردار تهران تاکید کرد: در تعیین نرخ کرایه ها، افزایش اعلام شده از سوی بانک مرکزی و مابه التفاوت نرخ بنزین را به عنوان مبنای نرخ گذاری مشخص کرده ایم.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: