جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 25 خرداد 1393     
تشکیل کمیته فنی ایمنی و ترافیک در جنوب شرق پایتخت

 

به گزارش شهرداری نیوز،معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 15، از تشکیل کمیته فنی ایمنی و ترافیک در این منطقه خبر داد.

سید جلال حسینی معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 15 گفت: تشکیل کمیته فنی ایمنی و ترافیک در محلات 20 گانه و نواحی 8 گانه منطقه 15 در دستور کار معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح به منظور کاهش ترافیک، کاهش سوانح رانندگی و جاده‌ای، افزایش ایمنی و سلامت شهروندان و رفاه حال آن‌ها در دست اجرا است.

حسینی اظهار داشت: در این طرح معاونت حمل و نقل ترافیک منطقه 15، کارشناسان حوزه حمل و نقل ترافیک، شورایاری‌های محله، هیات امنای محل و کسبه محلات این منطقه مشارکت و همکاری دارند.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: تشکیل کمیته فنی ایمنی و ترافیک در محلات 20 گانه و نواحی 8 گانه منطقه 15، برگزاری جلسات بررسی و ارزیابی مشکلات و معضلات ترافیکی منطقه 15، از اقدامات اجرایی این طرح است.

حسینی خاطر نشان کرد: بهسازی و نصب دوربین‌های هوشمند ثبت تخلفات رانندگی و کنترل سرعت در معابر، محورهای اصلی و بزرگراه‌های منطقه 15، ایمن سازی محورهای اصلی و معابر و بزرگراه‌های منطقه 15 از اقدامات دیگر شهرداری این منطقه است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: