جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 2 آذر 1394     
شهردار هونولولو خواستار رای گیری برای افزایش مالیات غیر مستقیم است

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، در حالی که این هفته نقطه عطف دیگری در سیستم ریلی هونولولو اتفاق می افتد شهردار این منطقه بسیار نگران است.

مقامات فدرال که قرار بود این ماه 250 میلیون دلار برای این بودجه اختصاص دهند نیز نگران آن هستند که شورای شهر هونولولو هنوز در مورد رای گیری نهایی برای افزایش مالیات غیرمستقیم طی پنج سال آینده به منظور تامین بخشی از نیازهای این سیستم اقدامی انجام نداده است.

بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، گمان نمی رود اعضای شورای شهر تا ماه ژانویه برای رای گیری نهایی در این مورد اقدامی انجام دهند. البته شهردار خواستار تسریع این کار شده است. سازمان حمل و نقل فدرال نیز در انتظار اطلاعات بیش تر در مورد هزینه ها و برنامه اصلاح شده است.

Kirk Caldwell، شهردار هونولولو گفت: "من از پیمانکار این طرح خواستار تسریع در انجام کار هستم چرا که هر ماه تاخیر برابر است با افزایش هزینه های ساخت و ساز. این هزینه ها خیلی بش تر از نیویورک و لس آنجلس هستند."

مدیر شورای شهر اظهار داشت شهردار از سازمان حمل و نقل فدرال به عنوان یک راه نفوذ استفاده می کند و از شورا انتظار تایید سریع را دارد در حالی که پیمانکار طرح هنوز هزینه کامل پروژه را اعلام نکرده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: