جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 2 آذر 1394     
80 پروژه تا پایان سال جاری در منطقه 6 احداث می شود

 افزایش 22 هزار متری سرانه فرهنگی - ورزشی منطقه

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز،شهردار منطقه 6 در خصوص پروژه های این منطقه در حوزه فنی و عمرانی، اجتماعی، امور شهری و فضای سبز که در دست احداث است، گفت: در سال جاری بیش از 84 پروژه در منطقه اجرا کردیم که انشالله تا آخرسال جاری حدود 80 پروژه دیگر در دست اقدام است.

عظیم بابایی با بیان اینکه حدود 80 پروژه دیگر تا پایان سال در دست اقدام است  که بر این اساس افزایش 22 هزار متری سرانه فرهنگی - ورزشی در منطقه را شاهد خواهیم بود. افزود: از جمله این پروژه ها می توان به 2 ورزشگاه، 2 سرای محله و چند بوستان، پیاده راه و مراکز فرهنگی اشاره کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه بحث خط سفید که به عنوان نماد رانندگی شهروندان است و دیگری آسمان آبی و زمین پاک و تفکیک پسماند از مبدا که می تواند به سلامت مردم و محیط زیست کمک کند، اظهار کرد: تا آخرسال جاری توجه ویژه ای به بحث مترو داریم و یکی از الویت های ویژه ما در خصوص مترو است و اگر خط 6 و7 راه اندازی شود می تواند به ترافیک تهران و سلامت و محیط زیست شهروندان کمک کند.

شهردار منطقه 6 در ادامه با بیان اینکه درموضوع اجتماعی کارهای بسیاری درمحلات انجام شده است، یادآورشد: 11 کاربری برای سرانه محلات تعریف شده که امیدواریم بتوانیم آنها را تکمیل کنیم.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: