جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 2 آذر 1394     
نباید از معضل آلودگی هوا غافل بمانیم

به گزارش گروه محیط زیست شهرداری نیوز،عضو هیات علمی پانزدهمین کنفرانس حمل و نقل و ترافیک گفت: با توجه به اینکه شهروندان با آلودگی هوا و زیست محیطی روبرو هستند که نباید از این معضل دوربمانیم و باید این مسئله را جدی بگیریم.

محمد رئوفی به برگزاری پانزدهمین کنفرانس بین المللی حمل و نقل و ترافیک در روزهای 11 و 12 اسفندماه اشاره و اظهار کرد: این کنفرانس محفل و زمینه ای برای ارائه مقالات و طرح های دانشجویان در خصوص حمل و نقل است که شهرداری از این طرح ها در فعالیت های شهری و حمل و نقل عمومی استفاده می کند.

وی درباره طرح ها و مسائلی که در کنفرانس حمل و نقل و ترافیک مطرح می شود، اشاره و توضیح داد: شهرداری در آینده درباره این طرح ها به مذاکره می پردازد و طرح مربوطه را همچون طرح دوربین ها، زوج و فرد و... به اجرا می رساند.

عضو هیات علمی پانزدهمین کنفرانس حمل و نقل و ترافیک در ادامه به معضل آلودگی هوا در شهر تهران اشاره و تصریح کرد: مسئولان شهرداری و پلیس باید از تردد خودروهایی که گازهای آلوده در سطح شهر منتشر می کنند را با تمهیدات لازم همچون دوربین جلوگیری کنند.

 رئوفی با بیان اینکه شهروندان با آلودگی هوا درگیر هستند و ما نباید از بارمسئولیت این معضل خارج شویم، خاطرنشان کرد: ما باید قدم های لازم را خصوص آلودگی هوا برداریم و زندگی نسل های آینده را جدی بگیریم.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: