جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 2 آذر 1394     
مجید عسکری بیست و هفتم جهان شد

مهر: مجید عسکری در پایان رقابتهای دسته ۶۲ کیلوگرم با مجموع ۲۷۴ کیلوگرم (۱۲۲ کیلوگرم یکضرب و ۱۵۲ کیلوگرم دوضرب) به کار خود پایان داد.

چن لیون از چین با ۳۳۳ کیلوگرم (۱۵۰ یکضرب و ۱۸۳ دوضرب) به مدال طلا رسید. کیم اون-گوک از کره شمالی با ۳۲۸ کیلوگرم (۱۵۱ یکضرب و ۱۷۷ دوضرب) نقره گرفت. والنتین هریستوف از آذربایجان هم با ۳۱۷ کیلوگرم ( یکضرب ۱۴۱ یکضرب و ۱۷۶ دوضرب) به برنز رسید.

عسکری در خصوص عملکرد ضعیف خود در این رقابتها اظهار کرد: هرچه زور داشتم زدم اما بدنم خالی کرده بود و توان ایستادگی زیر وزنه های سنگین را نداشتم. متاسفانه پارگی جزیی بازوی دست راستم در آستانه اعزام باعث شد تا چند روزی را نتوانم تمرین کنم و درست در همین ایام به دلیل عدم صدور روادید مجبور شدم چهار روز را در آنکارا برای پیگیری بمانم که همین دو موضوع شرایط آمادگی روحی و بدنی‌ام را تحت تاثیر قرار داد.

عسکری افزود: تا قبل از رکوردگیری تیم ملی در استادیوم آزادی شرایط خوبی داشتم و اگر با همان آمادگی در هیوستون حضور پیدا می کردم بعید بود نتوانم جزو ۵ نفر اول باشم، اما همانطور که گفتم آسیب دیدگی و پروسه طولانی که برای اخذ روادید داشتم تمام برنامه‌هایم را بهم ریخت.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: