جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 1 آذر 1394     
همسطح سازی 10 نقطه در میدان آزادی

به گزارش گروه اخبار مناطق22گانه شهرداری نیوز،معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 9 از اصلاح هندسی و طرح روان سازی ترافیکی محدوده میدان آزادی در قالب طرحی ضربتی خبر داد و گفت: 10 نقطه در این میدان بزرگ همسطح سازی شد.

فرزاد فرهادیان بابادی با اعلام این خبر گفت: این طرح در راستای تسهیل در عبور و مرور شهروندان با هدف افزایش ظرفیت ترافیکی و ارتقای ضریب ایمنی تردد انجام و در این زمینه عملیات همسطح سازی مقابل گذرگاه های عابر پیاده در میدان آزادی در 10نقطه اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه این میدان به عنوان دروازه غربی پایتخت یکی از نقاط مهم تبادل سفرهای درون شهری است نیز اظهار داشت: ساماندهی ، آرام سازی و ایمن سازی ترافیکی آن همواره از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

معاون شهردار منطقه 9 افزود: میدان آزادی در محدوده منطقه در طول روز متاثر از بار ترافیکی وسایل نقلیه از سمت غرب و شهرک های اقماری اطراف و استان البرز است و در طول سال های گذشته نسبت به روان سازی ترافیکی این بخش از پایتخت اقدامات متعددی صورت گرفته است.

وی یادآور شد: در راستای نظم بخشی و روان سازی جریانات حرکتی در میدان آزادی و ساماندهی و اصلاحات هندسی خیابان اوج ورودی به رینگ بیرونی میدان و همچنین خروجی زیرگذر غربی در نقطه تلاقی با بزرگره شهید لشگری نیز انجام شد تا شهروندان شرایط مناسبی در زمینه سفرهای درون شهری و برون شهری داشته باشند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: