جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 1 آذر 1394     
گزارش تصویری 30 آبان

گزارش تصویری 30 آبان:
پایان عرضه بنزین سهمیه ای
بنا به اعلام شرکت پخش فرآورده های نفتی ایران، امکان استفاده از بنزین سهمیه بندی شده هفتصد تومانی در کارت های سوخت شهروندان، نیمه شب شنبه به پایان رسید.

گزارش تصویری 30 آبان:
ال کلاسیکو تحت تدابیر بی سابقه امنیتی
بدنبال حملات تروریستی جمعه گذشته در پاریس، تدابیر امنیتی برای دیدار شنبه ال کلاسیکو اسپانیا افزایش یافته است.دیدار دو تیم بارسلونا مقابل رئال مادرید امشب در برنابئو برگزار می شود.دستکم هزار پلیس در این دیدار که رئال مادرید میزبان بارسلونا است حضور خواهند داشت. این تعداد دو برابر تعدادی است که به طور معمول برای مسابقات اعزام می شوند.

گزارش تصویری 30 آبان:

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال اهواز
تیم فوتبال پرسولیس در چارچوب هفته دوازدهم رقابتهای لیگ برتر به مصاف استقلال اهواز رفت و قعرنشین لیگ برتر را با یک گل شکست داد.

گزارش تصویری 30 آبان:
هشتمین جایزه ادبی جلال آل‌احمد
مراسم هشتمین جایزه ادبی جلال آل‌احمد عصر شنبه با حضور علی جنتی وزیر فرهنگ ارشاد اسلامی در تالار وحدت برگزار شد .

گزارش تصویری 30 آبان:
نمایش نسیان
نمایش آیینی نسیان به کارگردانی محمدرضا مداحیان و نویسندگی بابک صفی‌خوانی مجموعه برج آزادی به روی صحنه رفت.

گزارش تصویری 30 آبان:
آیین رونمایی از تیزر سینمایی کتاب دختر شینا
آیین رونمایی از تیزر سینمایی کتاب دختر شینا پیش از ظهر شنبه سی‌ام آبان با حضور امین زندگانی بازیگر سینما و تلویزیون، مرتضی سرهنگی مدیر دفتر ادبیات و هنر مقاومت حوزه هنری، محمد حمزه‌زاده مدیرعامل انتشارات سوره مهر و چهره‌های فرهنگی و هنری در پردیس سینمایی آزادی برگزار شد. در این مراسم مدیر دفتر ادبیات و هنر مقاومت حوزه هنری گفت: هیچوقت زور گلوله به عشق به زندگی نمی‌رسد، کسانی که می‌خواستند روزگاری زندگی را از ما بگیرند فهمیدند نمی‌توانند و این ناشی از قدرت زنان ما در دوران جنگ است.

گزارش تصویری 30 آبان:
صدور ویزای کربلا برای اربعین در مشهد
در آستانه فرارسیدن اربعین حسینی زائران کربلای معلی جهت حضور در مراسم عزاداری همه روزه به دفاتر خدماتی وابسته به سازمان حج و زیارت در مشهد جهت دریافت ویزا مراجعه می کنند.

گزارش تصویری 30 آبان:
دیدار خانواده شهدای مازندرانی با هاشمی‌ رفسنجانی
آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با مادران، خواهران و همسران شهدا و جانبازان هشت سال دفاع مقدس از غرب استان مازندران دیدار کرد. هاشمی رفسنجانی در این دیدار با یادآوری‌های دلاوری‌های جوانان استان مازندران در قالب لشکر ویژه 25 کربلا و شهیدان این لشکر، گفت: مازندران در همیشه تاریخ سرآمد بود و در تاریخ دفاع مقدس نیز درخشید و ما می‌دانیم که جوانان این خطه در جنگ چکار کرده‌اند.

گزارش تصویری 30 آبان:
اجلاس فوق العاده وزارتی مجمع کشورهای صادرکننده گاز
اجلاس فوق العاده وزارتی مجمع کشورهای صادرکننده گاز صبح امروز شنبه با حضور بیژن زنگنه وزیر نفت ایران در هتل هما تهران برگزار شد.

گزارش تصویری 30 آبان:
دوازدهمین جلسه علنی دادگاه بابک زنجانی
صبح امروز دوازدهمین جلسه علنی دادگاه بابک زنجانی به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.

گزارش تصویری 30 آبان:
دیدار رئیس کمیته روابط خارجی پارلمان انگلیس با رئیس مجلس شورای اسلامی
علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، صبح شنبه سی‌ام آبان ماه با رئیس کمیته روابط خارجی پارلمان انگلیس در ساختمان مشروطه مجموعه بهارستان دیدار و گفت‌وگو کرد. در این دیدار رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مردم منطقه باید به این اطمینان برسند که رویکرد غرب بدان ها تغییر کرده است زیرا به دلیل رفتارهای دوگانه ای که تا کنون وجود داشته این اعتماد در حال حاضر وجود ندارد.

گزارش تصویری 30 آبان:
دیدار رئیس سازمان حج و زیارت با خانواده قربانی فاجعه منا
سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارات با خانواده مرحوم فتح الله گودرزی از حاجیان مفقود شده حادثه منا دیدار کرد .

گزارش تصویری 30 آبان:
همایش بسیج، بصیرت بین‌المللی و استکبارستیزی
همایش بسیج، بصیرت بین‌المللی و استکبارستیزی عصر شنبه سی‌ام آبان ماه با حضور سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مرکز بسیج صداوسیما برگزار شد. در این مراسم ضمن رونمایی از اولین تلویزیون اینترنتی در ایران در حوزه مسائل بین‌المللی از خانواده دکتر غضنفر رکن‌آبادی، خانواده شهدای مدافع حرم و نخبگان بسیجی فعال در عرصه بین‌الملل تقدیر شد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: