جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 25 خرداد 1393     
استعفای تیم شبکه العربیه درعراق

العالم: پرسنل شبکه های تلویزیونی "العربیه" و "العربیه الحدث" در عراق استعفای خود را در اعتراض به سیاست این دو شبکه وابسته به عربستان سعودی تقدیم کردند.

شبکه تلویزیونی دولتی "العراقیه" در خبری فوری اعلام کرد: پرسنل دفر دو شبکه العربیه و العربیه الحدث در بغداد به طور گروهی دراعتراض به سیاست این دو شبکه و شیوه غیر بی طرفانه آنها استعفا کردند.

عراق از بیش از یک هفته پیش شاهد تحرکات نظامی گروه مسلح موسوم به دولت اسلامی در عراق و شام (داعش) است که اکثریت اعضای آن را عناصر بعثی و فدائیان صدام تشکیل می دهند.

این گروه مسلح اخیرا بخش هایی از خاک عراق را به تصرف خود درآورد که ارتش به همراه نیروهای مردمی و عشایر به مقابله با عناصر این گروه پرداختند و شماری از آنها را کشته و برخی مناطق را آزاد کردند.

برخی منابع پیشتر فاش کردند که گروه مسلح داعش از حمایت عربستان به همراه ترکیه و قطر برخوردار هستند و در این میان، شبکه های تلویزیونی عرب زبان وابسته به قطر و عربستان بویژه العربیه به عنوان بازوی رسانه ای گروه داعش فعالیت می کنند و درتلاش برای خط دهی به عناصر این گروه و هرچه بحرانی تر جلوه دادن اوضاع عراق و موضعگیری علیه دولت نوری المالکی نخست وزیر این کشور هستند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: